blake7 Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 En zo zijn we met zijn allen weer terug bij af. Want de geschiedenis herhaald zich weer want alle oude leden hier weten nog welk merk het eerste goed gekeurd werd door toen nog Multichoice jawel de eerste irdeto ontvangers waren van Pace. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Johan45 Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Ja inderdaad, ik sprong een gat in de lucht toen ik eindelijk een ander merk kon kopen. Vult u rustig aan !!!
Eduard07 Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ik heb hier ook nog een stuk nageboorte van Pace familie. De Pace Puma waar bij een "scheet" een testbeeld van het Pace logo op het beeld verschijnt Best handig, zo'n extra functionaliteit.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
supercop1973 Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik begin me nu echte af te vragen of ik wel moet gaan omruilen naar die Philips HD. Ben geen sat freak en wil gewoon normaal beeld hebben zonder dat de ontvanger achterlijk of vreemd doet. Heb mezelf een paar geleden een sat set laten installeren door familie met 2x een SFT2000 ontvanger die door de kaartwissel nu constant reset en af en toe geen geluid geeft. Ik begrijp ook wel dat er betere ontvangers zijn, maar daar hangt dan waarschijnlijk ook een prijskaartje aan.
supercop1973 Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: supercop1973 Heb mezelf een paar geleden een sat set laten installeren door familie met 2x een SFT2000 ontvanger die door de kaartwissel nu constant reset en af en toe geen geluid geeft. Dit las ik op een ander forum:software DAW 2000 Ik heb wat oude software uitgeprobeerd Werkende software met seca3 kaart: 6.14, 6.19, 6.20, 6.21, 6.22, 6.23. Klopt die software heb ik er in zitten en zorgt er in ieder geval voor dat je beeld hebt met SECA3, maar desondanks blijft de ontvanger tijdens het kijken naaar een zender zichzelf resetten(soms wel eens 10x per avond) en bij het zappen naar een andere zender kan het zo maar zijn dat je geen geluid hebt waardoor je weer "vooruit" en weer "achteruit" moet. Daarom zit ik er aan te denken om die ruil te doen naar de Philips HD.
Checkin Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Nou zal het misschien aan mij liggen maar ik lees er niks over om de site van CD. ? Is er een link te plaatsen ? Aktie schijnt nu door te lopen tot 15 September 2009 ( info Totaal Tv) Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
supercop1973 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/oplossingen-bij-beelduitval.aspx zie ook topic: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...akk#Post1710459
Gast aart44 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: Checkin Is er een link te plaatsen ? Nou vooruit dan staat bij klantenservice, storing en onderhoud en dan weer op beelduitval met seca3 smartkaart kliken dan kom je hier onderaan de pagina. De Thomsons voor 0 euro zijn op nu is de Philips 2221 aan de beurt ik zie er geen prijs bij staan.
RVP Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Wat voor tuner moet je inleveren ? Heb nog een analoge bak zonder CI, maar dat zal wel niet mogen denk ik.
Gast aart44 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: RVP Wat voor tuner moet je inleveren ? Ja dat staat er toch die door de nieuwe kaart niet meer werkt de anologe deed het bij Seca2 ook al niet. En ze vragen het als je belt wat je wilt inleveren.
Checkin Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 THanks voor de info je moet dus bellen. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast aart44 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: Checkin THanks voor de info je moet dus bellen. Je kunt ook naar de dealer gaan als hij tenminste meedoet aan de aktie.
Johan45 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Je kan gewoon bellen en je decoder merk en type opgeven. De CanalDigitaal meedewerker controleerd aan de hand van een lijstje goedgekeurde decoder's of jouw type er tussen staat. Staat die er niet tussen, en dat is wel zeker als het nog een analoge decoder is, ben je door voor de omruil actie.... Vult u rustig aan !!!
tuli Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 wie weet of de strong 8000 in aanmerking komt ik woon in het buitenland en kan niet cds bellen vr groet jeffrey
Johan45 Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 De Strong 8000 komt ook in aanmerking voor het vervanging aanbod. Je moet wel al een nieuwe seca3 kaart hebben. Abonnees met een seca2 kaart komen vooralsnog niet in aanmerking. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen