Ga naar inhoud


Ze worden nu wel erg royaal bij CDS.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ron1872
Ik vraag me af wanneer de volgende prijsverhogingen gaan komen. Iemand moet dee aktie toch gaan betalen.


Daar heb ik ook al aan zitten denken.
Probleem voor CanalDigitaal is echter dat bij een prijsverhoging je het abonnement met directe ingang kan beëindigen.
Dus de actie om je een extra 2e jaar aan je abonnement te verplichten komt dan te vervallen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stepdriver
weer meer geld voor de verbetering van de kwaliteit en het HD aanbod???????????????

Wat is er dan de laatste 10 jaar gebeurd met al dat abogeld?????


Help je ff uit de droom...

Daar rookt Freek nu nog dikke sigaren van onder de palmboom whistle

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: ron1872
Ik vraag me af wanneer de volgende prijsverhogingen gaan komen. Iemand moet dee aktie toch gaan betalen.


Daar heb ik ook al aan zitten denken.
Probleem voor CanalDigitaal is echter dat bij een prijsverhoging je het abonnement met directe ingang kan beëindigen.


Per 1 juli kan je sowieso maandelijks van een abonnement af, dus hoef je niet te wachten op een verhoging. Maar al met al een vreemd bedrijf, hoe meer ik erover lees, hoe meer de lachspieren in beroering komen wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872


Per 1 juli kan je sowieso maandelijks van een abonnement af, dus hoef je niet te wachten op een verhoging. Maar al met al een vreemd bedrijf, hoe meer ik erover lees, hoe meer de lachspieren in beroering komen wink

Behalve als je net een contract voor 1 of 2 jaar hebt afgesloten. Dan gaat het maandelijkse opzegmogelijkheid pas daarna in.
Ze hebben niet voor niets nu ook 2-jaarlijkse contracten...;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb afgelopen donderdag gebeld. mijn hd ontvanger zou ook ergens aankomende week moeten binnen komen. ben benieuwd. als ik het bericht van RVP lees kan het ff duren smile

 

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen bevestiging, ontving de HD ontvanger ongeveer 2 weken na aanvraag maar is ook weer na 1 dag weer retour. Teletekst werkte niet goed, halve pagina's, en als ik weer terug ging naar TV kon ik niet meer zappen of ander kanaal kiezen. Moest eerst standby om verder te gaan. Is nu al 2 weken retour en daarna niets meer gezien of vernomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gps
Is nu al 2 weken retour en daarna niets meer gezien of vernomen.


Ja ik denk dat je ook niets meer hoort, je hebt een ontvanger aangevraagd en gekregen en na een dag stuur je hem terug.

Het vastlopen doen ze allemaal als je ze nieuw krijgt na nieuwe software van afgelopen week is dat probleem opgelost.
Wat er met teletekst geweest is weet ik ook niet maar dat kan alles zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

gps:

 

eens met de opmerking van aart. wat betreft de teletekst: als je terug zapt van teletekst naar gewoon beeld, moet je paar seconden geduld hebben dan werkt de zapper gewoon. het klopt dat als je gelijk op de knoppen gaat rammen het zappen niet werkt. bug is bij cd in bewerking, dus wordt opgelost.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...