Ga naar inhoud


Ze worden nu wel erg royaal bij CDS.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: cornea

De HD ontvanger is trouwens een gemodificeerde (blauwe stip op doos) van de omruil actie eerste generatie.

Welk nadeel zit daaraan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: cornea

De HD ontvanger is trouwens een gemodificeerde (blauwe stip op doos) van de omruil actie eerste generatie.

Welk nadeel zit daaraan?


Rare vraag een modificatie is een wijziging of aanpassing.
Wat zou het nadeel zijn als hij juist aangepast is of snap ik het niet?? frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen welke type Philips HD ontvanger je precies krijgt is een dit kwalitatief goede ontvanger?

 

IS die Thomson SD wat trouwens?

 

Ik heb op dit moment 2x een Digitall World SFT-2000 in gebruik. Deze ontvanger werkt wel met een SECA3 card en oude software. Echter reset die zich regelmatig en ook het geluid wil nog wel eens ontbreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: supercop1973
Mag ik vragen welke type Philips HD ontvanger je precies krijgt is een dit kwalitatief goede ontvanger?

IS die Thomson SD wat trouwens?



Nou krijgen doe je hem niet je moet 59 euro betalen maar als je dit topic leest staat het er toch duidelijk de Philips 7121.

Origineel bericht van: aart44
Gisteren een Philips 7121 ontvangen van de omruilaktie van CanalDigitaal en vanmorgen een oude receiver naar het postkantoor gebracht.



Of het een goede ontvanger is zou ik zeggen lees het topic.

De Thomson is wel gratis dat is een eenvoudige goedgekeurde ontvanger. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

zag het inmiddels staan. Even google gebruikt je wordt gek van alle info, maar ben inmiddels al wel wat wijzer.Ik lees dat er nog wat probleempjes zijn met deze ontvanger?

 

Hoe kun je trouwens zien tot wanneer je contract loopt bij CDS? Met een beetje pech zit je er met een nieuwe ontvanger 1,5 tot 2 jaar aan vast. en begrijp dat het allen geldt voor basispakket en hoger. Ik heb basis + €1 STB. Zou dus betekenen maar 1 ontvanger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Thomson (is Philips) is eigenlijk de maker van alle Philips satontvangers zoals de 2210/2211. Als ik zelf de keus had zou ik een Philips willen, die is in de loop der tijd wel betrouwbaar gebleken.
Maar ja die bied CD niet aan crazy


@Sjaak(k) misschien is het je ontgaan maar Philips heeft vorig jaar het satellietontvangers gedeelte verkocht aan PACE.
Na software upgrade van mijn 7121 staat er bij fabrikant dus PACE.
En die naam boezemt toch minder vertrouwen in. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: supercop1973
zag het inmiddels staan. Even google

Hoe kun je trouwens zien tot wanneer je contract loopt bij CDS? Met een beetje pech zit je er met een nieuwe ontvanger 1,5 tot 2 jaar aan vast. en begrijp dat het allen geldt voor basispakket en hoger. Ik heb basis + €1 STB. Zou dus betekenen maar 1 ontvanger?


Hoe lang je contract nog loopt, zie je bij mijn canal digitaal. Klik dan op zenderpakket uitbreiden.
Volgens mij kun je gewoon 2 ontvangers krijgen. Wij hebben bijvoorbeeld het familiepakket gecombineerd met themapakket en een €2,50 kaartje. Toch kregen we 2 ontvangers, waarvan we de Thomson gelijk linea recta naar CD teruggestuurd hebben.

Wavefrontier T55 ( Oost:28,2; 23,5; 19,2; 13,0; 9,0, 4,8 en West: 0,8)1X VU+DUO en Xtrend et 6500

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks. Er staat 31-08-2009, dus dat zal per maand verlengd worden neem ik aan met die nieuwe wetgeving sinds 01 juli?

 

Ik ga nog even nadenken over de omruil naar de Hd ontvanger. Geluid moet namelijk via optisch naar de versterker(en dat schijnt nog niet helemaal goed te gaan) en anders moet ik via HDMI het geluid van de Plasma TV pakken, maar dat is altijd minder dat een versterker natuurlijk

 

Is die hele omruilactie ook in een winkel te regelen. Woon namelijk dicht in de buurt van Arnhem (van Hunen)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: supercop1973

Is die hele omruilactie ook in een winkel te regelen. Woon namelijk dicht in de buurt van Arnhem (van Hunen)



Je dealer staat wel in de lijst of hij mee doet aan de aktie moet je hem vragen, ze verdienen er volgens mij niets aan. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Even goed lezen Aart44 ik heb het over de 2210/2211 serie dat zijn nog steeds Thomsons met het Flip logo erop wink


Ja en die kwamen allemaal uit deze fabriek in Hongarije "THOMSON Multimedia Hungary KFT" net als de 7121 en de rest allemaal over naar Pace.
Volgens mij bestaat de fabriek niet meer in ieder geval de website niet. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Hoe kan jij nu twee decoders ontvangen aart44.
Heb je soms iets niet goed ingevuld of doorgegeven.


Gebeld met de klantenservice of ik in aanmerking kwam voor de HD ontvanger ik heb namelijk een HD abo en het antwoordt was ja.
Hij maakte wel een opmerking dat ik twee kaarten had maar ik ben er verder niet op ingegaan.
Waarschijnlijk hebben ze er daar nog erg veel van die Thomsons en moeten ze wat lozen maar ik hoef hem niet. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Even goed lezen Aart44 ik heb het over de 2210/2211 serie dat zijn nog steeds Thomsons met het Flip logo erop wink


Ik wil me niet bemoeien in deze discussie maar op die 7121 die ik van TVV heb gekregen staat ook nog het Flips logo (als ik bij de ontvanger informatie kijk staat er idd wel Pace PLC en niet Flips).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...