Ga naar inhoud


Ze worden nu wel erg royaal bij CDS.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

En zo zijn we met zijn allen weer terug bij af.

 

Want de geschiedenis herhaald zich weer want alle oude leden hier weten nog welk merk het eerste goed gekeurd werd door toen nog Multichoice jawel de eerste irdeto ontvangers waren van Pace.

 

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik heb hier ook nog een stuk nageboorte van Pace familie. sick
De Pace Puma waar bij een "scheet" een testbeeld van het Pace logo op het beeld verschijnt :D

Best handig, zo'n extra functionaliteit.. crazy

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin me nu echte af te vragen of ik wel moet gaan omruilen naar die Philips HD. Ben geen sat freak en wil gewoon normaal beeld hebben zonder dat de ontvanger achterlijk of vreemd doet.

 

Heb mezelf een paar geleden een sat set laten installeren door familie met 2x een SFT2000 ontvanger die door de kaartwissel nu constant reset en af en toe geen geluid geeft.

 

Ik begrijp ook wel dat er betere ontvangers zijn, maar daar hangt dan waarschijnlijk ook een prijskaartje aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: supercop1973


Heb mezelf een paar geleden een sat set laten installeren door familie met 2x een SFT2000 ontvanger die door de kaartwissel nu constant reset en af en toe geen geluid geeft.


Dit las ik op een ander forum:

software DAW 2000
Ik heb wat oude software uitgeprobeerd
Werkende software met seca3 kaart: 6.14, 6.19, 6.20, 6.21, 6.22, 6.23.


Klopt die software heb ik er in zitten en zorgt er in ieder geval voor dat je beeld hebt met SECA3, maar desondanks blijft de ontvanger tijdens het kijken naaar een zender zichzelf resetten(soms wel eens 10x per avond) en bij het zappen naar een andere zender kan het zo maar zijn dat je geen geluid hebt waardoor je weer "vooruit" en weer "achteruit" moet.

Daarom zit ik er aan te denken om die ruil te doen naar de Philips HD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Checkin
Is er een link te plaatsen ?


Nou vooruit dan staat bij klantenservice, storing en onderhoud en dan weer op beelduitval met seca3 smartkaart kliken dan kom je hier onderaan de pagina.
De Thomsons voor 0 euro zijn op nu is de Philips 2221 aan de beurt ik zie er geen prijs bij staan. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Wat voor tuner moet je inleveren ?


Ja dat staat er toch die door de nieuwe kaart niet meer werkt de anologe deed het bij Seca2 ook al niet.
En ze vragen het als je belt wat je wilt inleveren. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gewoon bellen en je decoder merk en type opgeven.

De CanalDigitaal meedewerker controleerd aan de hand van een lijstje goedgekeurde decoder's of jouw type er tussen staat.

Staat die er niet tussen, en dat is wel zeker als het nog een analoge decoder is, ben je door voor de omruil actie....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...