Ga naar inhoud


Ze worden nu wel erg royaal bij CDS.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb net sinds vorige week een losse seca 3 smartcard met STB pakket afgesloten.

Heb nog een oude analoge fta ontvanger zonder smartcard slot.

 

Kom ik nu in aanmerking voor een gecertificeerde bak als ik het abbo met 2 jaar laat verlengen?

 

Kun je trouwens tussentijds upgraden van pakket of moet je wachten tot de looptijd voorbij is? Wil eventueel naar HD pakket upgraden als rtl en sbs ook over is op HD.

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Je kan gewoon bellen en je decoder merk en type opgeven.
De CanalDigitaal meedewerker controleerd aan de hand van een lijstje goedgekeurde decoder's of jouw type er tussen staat.
Staat die er niet tussen, en dat is wel zeker als het nog een analoge decoder is, ben je door voor de omruil actie....


Vandaag gebeld, was een zeer slechte verbinding, maar dat terzijde, hij vroeg wel naar het merk, uhhhhh een Nokia of zoiets zei ik, nou dan stuur ik er wel een op zei hij, welke stuurt u dan op ?, doe maar een HD ontvanger, u ontvangt om over ongeveer 10 werkdagen. Nou bedankt dan maar ....

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: supercop1973
ik twijfel ernstig of ik wel moet gaan omruilen. Als ik al die verhalen lees over de HD philips ontvanger en de ellende die men er mee heeft wacht ik nog wel even.


Ach, ik ruil hem om met een analoge knoppenbak.
Dus word ik er altijd beter van.

Koop er een kaartje bij en een 1 euro abbo en digitenne kan de slaapkamer uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Koop er een kaartje bij

Dan moet je snel zijn. Dat kan alleen nog maar deze maand - en kost je toch nog zo'n slordige 100 Euro voor de kaart en registratie. Dan kun je beter voor 99 Euro gaan voor een HD-Familie pakket en je huidige kaart omzetten naar een 1 Euro 2e kaart abbo ;-)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2x een digitall World SFT2000 (woonkamer en slaapkamer). Die geven met oude software gewoon beeld en updaten ook, alleen reset die zichzelf zo af en toe en geeft die af en toe geen geluid.

 

Deze nadelen wegen niet op tegen de ellende die ik lees over de 7121 HD van Philips. Al zou je verwachten dat je er beter van zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:
Koop er een kaartje bij

Dan moet je snel zijn. Dat kan alleen nog maar deze maand - en kost je toch nog zo'n slordige 100 Euro voor de kaart en registratie. Dan kun je beter voor 99 Euro gaan voor een HD-Familie pakket en je huidige kaart omzetten naar een 1 Euro 2e kaart abbo ;-)


Is dat zo? De mogelijkheid van een tweede smartcard van € 1 of € 2,50 zou dan gaan vervallen per 1 september?




Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het zo stom is...........

Je hebt dan een ontvanger van Canal Digitaal, je hebt een abonnement erbij........die had je niet bij de FTA ontvanger gehad. Weer een lid erbij.....weer meer geld voor de verbetering van de kwaliteit en het HD aanbod. Ik zie alleen maar voordelen.

 

Overigens, stel je wil het entertainmentpakket hebben (of die heb je al), dan heb je voor € 40 meer een smartpack van € 99 en dan gelijk de duurdere ontvanger met HHD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...