RVP Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Philips tunertje is binnen. Nooit gedacht dat hij zo klein zou zijn. Hij doet het prefect, alleen heeft hij geen TV/Radio knop, dus is het schakelen naar een radiozender lastig. Heb er een 1 euro STB pakket op gezet, maar heb op dit moment alles open op mijn tweedehands kaartje. Nu nog even mijn oude tuner opsturen en kijken of ze hem accepteren.
Mk2K Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Kreeg nu net een nota te zien in Mijn canaldigitaal. Oude ontvanger niet retour ontvangen. 129 eurotjes betalen. Heb de oude ontvanger 1 dag na ontvangst van de philips meteen retour gestuurd. Verzendbewijsje heb ik nog. Heb een kopietje van het verzendbewijs met een begeleidende brief naar canaldigitaal gestuurd. Hopelijk kunnen ze het netjes oplossen anders wordt het een zaakje voor de rechtsbijstand vrees ik. Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6) Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway
BBC Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Origineel bericht van: Mk2K Kreeg nu net een nota te zien in Mijn canaldigitaal. Oude ontvanger niet retour ontvangen. 129 eurotjes betalen. Heb de oude ontvanger 1 dag na ontvangst van de philips meteen retour gestuurd. Verzendbewijsje heb ik nog. Heb een kopietje van het verzendbewijs met een begeleidende brief naar canaldigitaal gestuurd. Hopelijk kunnen ze het netjes oplossen anders wordt het een zaakje voor de rechtsbijstand vrees ik. Hallo, Zo heb ook even gekeken, ze hebben die van mij wel ontvangen het bedrag klopt bij mij dus wel. Ik heb er een antieke analoge voor teruggestuurd, en deze heeft nog nooit gewerkt met de canaldigitaalkaart Groetjes, BBC
jimny Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Origineel bericht van: Mk2K Kreeg nu net een nota te zien in Mijn canaldigitaal. Oude ontvanger niet retour ontvangen. 129 eurotjes betalen. Heb de oude ontvanger 1 dag na ontvangst van de philips meteen retour gestuurd. Verzendbewijsje heb ik nog. Heb een kopietje van het verzendbewijs met een begeleidende brief naar canaldigitaal gestuurd. Hopelijk kunnen ze het netjes oplossen anders wordt het een zaakje voor de rechtsbijstand vrees ik. Je hebt een verzendbewijs ontvangen bij het postkantoor neem ik aan, je kunt op https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/?bnr=23 checken of je zending wel is afgeleverd bij canal digitaal,ff een printcreentje maken en dan heb je meteen weer wat meer bewijs. Overigens had ik indertijd mijn twijfels om een pakketje onverzekerd naar een antwoordnummer gestuurd en daarop heb ik antwoord ontvangen dat het verzendbewijs voldoende voor CD was. Een tijdje later ben ik zelfs keurig netjes door een medewerkster gebeld dat mijn pakket was ontvangen. Ben nog wel benieuwd wanneer de ontvanger is retour gestuurd, want hier is nog niets afgeschreven.
Mk2K Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: jimny Origineel bericht van: Mk2K Kreeg nu net een nota te zien in Mijn canaldigitaal. Oude ontvanger niet retour ontvangen. 129 eurotjes betalen. Heb de oude ontvanger 1 dag na ontvangst van de philips meteen retour gestuurd. Verzendbewijsje heb ik nog. Heb een kopietje van het verzendbewijs met een begeleidende brief naar canaldigitaal gestuurd. Hopelijk kunnen ze het netjes oplossen anders wordt het een zaakje voor de rechtsbijstand vrees ik. Je hebt een verzendbewijs ontvangen bij het postkantoor neem ik aan, je kunt op https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/?bnr=23 checken of je zending wel is afgeleverd bij canal digitaal,ff een printcreentje maken en dan heb je meteen weer wat meer bewijs. Overigens had ik indertijd mijn twijfels om een pakketje onverzekerd naar een antwoordnummer gestuurd en daarop heb ik antwoord ontvangen dat het verzendbewijs voldoende voor CD was. Een tijdje later ben ik zelfs keurig netjes door een medewerkster gebeld dat mijn pakket was ontvangen. Ben nog wel benieuwd wanneer de ontvanger is retour gestuurd, want hier is nog niets afgeschreven. Ja, heb een kopie van mijn verzendbewijs en een brief al per post naar CD gestuurd. Track en trace geeft dit als uitslag: Zending opgehaald en in sorteerproces 09-09-2009 Roosendaal, balie postkantoren bv Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-09-2009 Dordrecht , intern transport pakketten Voorgemeld en gescand op rit 10-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie Zending zit in afleverroute 10-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie Zending afgeleverd in postbus 10-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie Pakket dus wel aangekomen daar. We wachten reactie op brief af. Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6) Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway
jimny Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: Mk2K Origineel bericht van: jimny Origineel bericht van: Mk2K Kreeg nu net een nota te zien in Mijn canaldigitaal. Oude ontvanger niet retour ontvangen. 129 eurotjes betalen. Heb de oude ontvanger 1 dag na ontvangst van de philips meteen retour gestuurd. Verzendbewijsje heb ik nog. Heb een kopietje van het verzendbewijs met een begeleidende brief naar canaldigitaal gestuurd. Hopelijk kunnen ze het netjes oplossen anders wordt het een zaakje voor de rechtsbijstand vrees ik. Je hebt een verzendbewijs ontvangen bij het postkantoor neem ik aan, je kunt op https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/?bnr=23 checken of je zending wel is afgeleverd bij canal digitaal,ff een printcreentje maken en dan heb je meteen weer wat meer bewijs. Overigens had ik indertijd mijn twijfels om een pakketje onverzekerd naar een antwoordnummer gestuurd en daarop heb ik antwoord ontvangen dat het verzendbewijs voldoende voor CD was. Een tijdje later ben ik zelfs keurig netjes door een medewerkster gebeld dat mijn pakket was ontvangen. Ben nog wel benieuwd wanneer de ontvanger is retour gestuurd, want hier is nog niets afgeschreven. Ja, heb een kopie van mijn verzendbewijs en een brief al per post naar CD gestuurd. Track en trace geeft dit als uitslag: Zending opgehaald en in sorteerproces 09-09-2009 Roosendaal, balie postkantoren bv Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-09-2009 Dordrecht , intern transport pakketten Voorgemeld en gescand op rit 10-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie Zending zit in afleverroute 10-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie Zending afgeleverd in postbus 10-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie Pakket dus wel aangekomen daar. We wachten reactie op brief af. bij mijn scan van het pakket staat nog als laatste regel: de zending is uitgereikt, daar zou iets mis kunnen zijn gegaan. Maar dat is jou probleem niet, ik weet wel haast zeker dat men de zaak oplost en je het teveel betaalde terugstort.
Mk2K Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: Mk2K Origineel bericht van: jimny Origineel bericht van: Mk2K Kreeg nu net een nota te zien in Mijn canaldigitaal. Oude ontvanger niet retour ontvangen. 129 eurotjes betalen. Heb de oude ontvanger 1 dag na ontvangst van de philips meteen retour gestuurd. Verzendbewijsje heb ik nog. Heb een kopietje van het verzendbewijs met een begeleidende brief naar canaldigitaal gestuurd. Hopelijk kunnen ze het netjes oplossen anders wordt het een zaakje voor de rechtsbijstand vrees ik. Je hebt een verzendbewijs ontvangen bij het postkantoor neem ik aan, je kunt op https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/?bnr=23 checken of je zending wel is afgeleverd bij canal digitaal,ff een printcreentje maken en dan heb je meteen weer wat meer bewijs. Overigens had ik indertijd mijn twijfels om een pakketje onverzekerd naar een antwoordnummer gestuurd en daarop heb ik antwoord ontvangen dat het verzendbewijs voldoende voor CD was. Een tijdje later ben ik zelfs keurig netjes door een medewerkster gebeld dat mijn pakket was ontvangen. Ben nog wel benieuwd wanneer de ontvanger is retour gestuurd, want hier is nog niets afgeschreven. Ja, heb een kopie van mijn verzendbewijs en een brief al per post naar CD gestuurd. Track en trace geeft dit als uitslag: Zending opgehaald en in sorteerproces 09-09-2009 Roosendaal, balie postkantoren bv Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-09-2009 Dordrecht , intern transport pakketten Voorgemeld en gescand op rit 10-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie Zending zit in afleverroute 10-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie Zending afgeleverd in postbus 10-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie Pakket dus wel aangekomen daar. We wachten reactie op brief af. Wat denk je. Vandaag dus 129 euro afgeschreven maar een reactie op mijn brief ? nee hoor , reageren staat bij CanalDigitaal niet in het woordenboek. Meteen de bank gebeld om het te laten storneren. Vanavond nieuwe brief sturen met daarbij nog eens een uitdraai van de track en trace en hopelijk wel een reactie hierna. Zo niet ik blijf het bedrag storneren. Sturen ze een deurwaarder ? laat maar komen. Het wordt dan gewoon een zaakje voor de rechtbijstand. Als het niet goedschiks kan bij die lui dan maar kwaadschiks. Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6) Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway
jimny Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Pen je verhaal eens in het satelliet forum van canal digitaal onder hoofdstukje klantenservice. Ik weet niet of de link hiervoor gegeven mag worden vandoor adviseer ik je om even te googelen. Daar leest namelijk geregeld iemand mee van CD en die benaderd je dan via een PM of via het forum. Denk dat je ongenoegen wat overigens terecht is wordt opgelost. Door de afschrijving te storneren loop je wel het risico dat men je afsluit, want op dit moment ligt de macht bij CD.
hugogertie Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Ben je niet bang dat je kaart op zwart gaat ? Bij mij was het zo dat ze een rekening die van april volgens hun open stond (nietwaar dus) een brief sturen eind juli met de mededeling dit binnen 10 dagen te betalen. Ik was in die tijd op de camping met mijn schoteltje en ja hoor na 10 dagen de boel helemaal op zwart. Wij vanuit zuidfrankrijk bellen wat dit voor een zaken zijn. Krijg ik zo'n MUTS aan de telefoon die nergens iets van begrijpt. Alsnog het bedrag over laten maken want ik zou het na de vakantie wel uitzoeken. Na veel druk van mij Dealer is eindelijk het licht weer aangezet. Nu maanden later is het nog niet opgelost ze reageren gewoon niet. Rechtzaak beginnen want er was betaald maar extra gemaakte kosten etc is veel duurder. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Mk2K Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: hugogertie Ben je niet bang dat je kaart op zwart gaat ? Bij mij was het zo dat ze een rekening die van april volgens hun open stond (nietwaar dus) een brief sturen eind juli met de mededeling dit binnen 10 dagen te betalen. Ik was in die tijd op de camping met mijn schoteltje en ja hoor na 10 dagen de boel helemaal op zwart. Wij vanuit zuidfrankrijk bellen wat dit voor een zaken zijn. Krijg ik zo'n MUTS aan de telefoon die nergens iets van begrijpt. Alsnog het bedrag over laten maken want ik zou het na de vakantie wel uitzoeken. Na veel druk van mij Dealer is eindelijk het licht weer aangezet. Nu maanden later is het nog niet opgelost ze reageren gewoon niet. Rechtzaak beginnen want er was betaald maar extra gemaakte kosten etc is veel duurder. Ik hoop het niet voor ze. Het is de rekening van de ontvanger omruil actie die ik heb terug gedraaid. De abonnement kosten van 9,95 voor deze maand en voorgaande maanden zijn netjes betaald. Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6) Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway
jimny Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: Mk2K Origineel bericht van: hugogertie Ben je niet bang dat je kaart op zwart gaat ? Bij mij was het zo dat ze een rekening die van april volgens hun open stond (nietwaar dus) een brief sturen eind juli met de mededeling dit binnen 10 dagen te betalen. Ik was in die tijd op de camping met mijn schoteltje en ja hoor na 10 dagen de boel helemaal op zwart. Wij vanuit zuidfrankrijk bellen wat dit voor een zaken zijn. Krijg ik zo'n MUTS aan de telefoon die nergens iets van begrijpt. Alsnog het bedrag over laten maken want ik zou het na de vakantie wel uitzoeken. Na veel druk van mij Dealer is eindelijk het licht weer aangezet. Nu maanden later is het nog niet opgelost ze reageren gewoon niet. Rechtzaak beginnen want er was betaald maar extra gemaakte kosten etc is veel duurder. Ik hoop het niet voor ze. Het is de rekening van de ontvanger omruil actie die ik heb terug gedraaid. De abonnement kosten van 9,95 voor deze maand en voorgaande maanden zijn netjes betaald. Haha als het abonnement keurig op tijd betaald is/wordt dan kunnen ze jou nooit op zwart zetten dunkt mij
Gast 44piet Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 als ze denken dat er betalings achterstand is doen ze dat wel . de incasso van de ontvanger ging met de normale abo gelijk er af.
jimny Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Maar een met een stornering wordt dus ook je abonnementsgeld teruggehaald. En nu denk ik dat dan je abo op zwart gaat omdat men dan geen abonnementsgeld binnen heeft gekregen. Ik zou je klacht toch even op het canaldigitaal forum neerpennen en daar krijg je vast en zeker een berichtje van iemand van klantenservice CD.
Mk2K Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Origineel bericht van: jimny Maar een met een stornering wordt dus ook je abonnementsgeld teruggehaald. En nu denk ik dat dan je abo op zwart gaat omdat men dan geen abonnementsgeld binnen heeft gekregen. Ik zou je klacht toch even op het canaldigitaal forum neerpennen en daar krijg je vast en zeker een berichtje van iemand van klantenservice CD. Ik heb 2 nota's en 2 afschrijvingen op dezelfde datum. 1tje van 129 voor de ontvanger en 1tje van 9.95 abbo geld. Die van 129 is gestorneerd. De bank vroeg ik of ik ze allemaal wilde storneren ik zei nee alleen die van 129 aangezien die verkeerd is. Dus alleen de ontvanger nota is teruggehaald. Dus ze missen hierdoor geen abonnementsgeld. Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6) Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway
Littlesat Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Moet je wel de 59 Euro overmaken en het bewijsje naar CDS opsturen (inscannen en emailen) dat je ook daadwerkelijk een box gestuurd hebt. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen