Mk2K Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Origineel bericht van: Littlesat Moet je wel de 59 Euro overmaken en het bewijsje naar CDS opsturen (inscannen en emailen) dat je ook daadwerkelijk een box gestuurd hebt. Die is leuk. Ben ik straks 59 euro kwijt erbovenop. Aangezien de administratie bij CDS een grote puinzooi is. Ik heb ze per brief gevraagd om mij een nieuwe nota te sturen waarop de 59 euro is vermeld + daarbij bijlages van alle bewijzen van mijn verzending van de oude ontvanger. Zodra ik van hun een nieuwe nota of uberhaupt een reactie heb ontvangen, betaal ik ze pas. Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6) Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway
Littlesat Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Suc6... maar wat voor een ontvanger heb je eigenlijk opgestuurd? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hugogertie Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Origineel bericht van: jimny Origineel bericht van: Mk2K Origineel bericht van: hugogertie Ben je niet bang dat je kaart op zwart gaat ? Bij mij was het zo dat ze een rekening die van april volgens hun open stond (nietwaar dus) een brief sturen eind juli met de mededeling dit binnen 10 dagen te betalen. Ik was in die tijd op de camping met mijn schoteltje en ja hoor na 10 dagen de boel helemaal op zwart. Wij vanuit zuidfrankrijk bellen wat dit voor een zaken zijn. Krijg ik zo'n MUTS aan de telefoon die nergens iets van begrijpt. Alsnog het bedrag over laten maken want ik zou het na de vakantie wel uitzoeken. Na veel druk van mij Dealer is eindelijk het licht weer aangezet. Nu maanden later is het nog niet opgelost ze reageren gewoon niet. Rechtzaak beginnen want er was betaald maar extra gemaakte kosten etc is veel duurder. Ik hoop het niet voor ze. Het is de rekening van de ontvanger omruil actie die ik heb terug gedraaid. De abonnement kosten van 9,95 voor deze maand en voorgaande maanden zijn netjes betaald. Haha als het abonnement keurig op tijd betaald is/wordt dan kunnen ze jou nooit op zwart zetten dunkt mij Het achterstallig bedrag zou van april zijn en ze hebben de kaart in augustus op zwart gezet terwijl mei en juni wel betaald zou zijn en presteren het dus ook een brief in mijn vakantie te sturen en vinden het gek dat je dan niet reageert binnen 10 dagen de oetl.llen! VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
D.Quijote Geplaatst: 21 november 2009 Geplaatst: 21 november 2009 Ach het kan ook anders, ik heb een oude box ingeleverd bij een satelliet zaak, en omgeruild voor een Philps HD deco. Kon hem zo meenemen, wel formulier ingevuld en handtekening gezet, die 59 euro hoefde ik niet te betalen, dat zou CDS regelen. Tot nu toe is er nog niets afgeschreven. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
supercop1973 Geplaatst: 21 november 2009 Geplaatst: 21 november 2009 Ik keek vandaag nota-online en zag dat er ook 129 wordt afgeschreven terwijl ik wel netjes op tijd een oude niet gecertificeerde ontvanger heb opgestuurd. Heb uiteraard ook bewijs via track/trace en zelf printscreentjes gemaakt van de gestuurde 7121 en de opgestuurde oude ontvanger. Heb een PM gedaan op dat andere forum en daar ook een topic aangemaakt. Hoop dat ze snel reageren want moet je niet binnen een maand evt geld terug laten boeken.
jimny Geplaatst: 21 november 2009 Geplaatst: 21 november 2009 Ik heb zojuist mijn nota online bekeken en bij wordt keurig € 59,- afgeboekt vanwege de omruilactie, dus niet alles gaat fout bij cd
supercop1973 Geplaatst: 21 november 2009 Geplaatst: 21 november 2009 Ik begrijp dat het maandelijkse apart afgeschreven wordt en dus los staat van de omruilactie. Dan ga ik eens informeren of het uberhaupt mogelijk is om 70 euro te storneren ipv het hele bedrag van 129 euro.
supercop1973 Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Inmiddels via PM op dat andere forum contact gehad met Canaldigitaal en aangetoond dat ik wel degelijk een niet gecertificeerde ontvanger heb opgestuurd. Het is nu de bedoeling dat ik het hele november 2009 bedrag incl. abokosten storneer en dat er in December 2009 dubbele abokosten in rekening gebracht worden en de 59 euro voor de omruilactie. Ook krijg ik nog een brief over het storneren van het gehele bedrag (wat volgens mij een soort van bevestiging is dat mijn verhaal klopt) Even afwachten dus of het allemaal goed komt.
Mk2K Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 had inmiddels een brief ontvangen van canaldigitaal dat ze de bewijzen en mijn brief hebben gezien en ze zijn akkoord met de stornering. en dat het zo goed is en ik hoef verder niks meer te doen. Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6) Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway
supercop1973 Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Ik heb vandaag alles gestorneerd bij de bank. Nu even goed opletten volgende maand bij de online factuur.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen