Ga naar inhoud


Ze worden nu wel erg royaal bij CDS.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Moet je wel de 59 Euro overmaken en het bewijsje naar CDS opsturen (inscannen en emailen) dat je ook daadwerkelijk een box gestuurd hebt.


Die is leuk. Ben ik straks 59 euro kwijt erbovenop. Aangezien de administratie bij CDS een grote puinzooi is. Ik heb ze per brief gevraagd om mij een nieuwe nota te sturen waarop de 59 euro is vermeld + daarbij bijlages van alle bewijzen van mijn verzending van de oude ontvanger. Zodra ik van hun een nieuwe nota of uberhaupt een reactie heb ontvangen, betaal ik ze pas.

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: jimny
Origineel bericht van: Mk2K
Origineel bericht van: hugogertie
Ben je niet bang dat je kaart op zwart gaat ?

Bij mij was het zo dat ze een rekening die van april volgens hun open stond (nietwaar dus) een brief sturen eind juli met de mededeling dit binnen 10 dagen te betalen. Ik was in die tijd op de camping met mijn schoteltje en ja hoor na 10 dagen de boel helemaal op zwart. Wij vanuit zuidfrankrijk bellen wat dit voor een zaken zijn. Krijg ik zo'n MUTS aan de telefoon die nergens iets van begrijpt. Alsnog het bedrag over laten maken want ik zou het na de vakantie wel uitzoeken. Na veel druk van mij Dealer is eindelijk het licht weer aangezet.
Nu maanden later is het nog niet opgelost ze reageren gewoon niet. Rechtzaak beginnen want er was betaald maar extra gemaakte kosten etc is veel duurder. mad


Ik hoop het niet voor ze. Het is de rekening van de ontvanger omruil actie die ik heb terug gedraaid. De abonnement kosten van 9,95 voor deze maand en voorgaande maanden zijn netjes betaald.


Haha als het abonnement keurig op tijd betaald is/wordt dan kunnen ze jou nooit op zwart zetten dunkt mij

Het achterstallig bedrag zou van april zijn en ze hebben de kaart in augustus op zwart gezet terwijl mei en juni wel betaald zou zijn en presteren het dus ook een brief in mijn vakantie te sturen en vinden het gek dat je dan niet reageert binnen 10 dagen de oetl.llen! mad

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ach het kan ook anders, ik heb een oude box ingeleverd bij een satelliet zaak, en omgeruild voor een Philps HD deco. Kon hem zo meenemen, wel formulier ingevuld en handtekening gezet, die 59 euro hoefde ik niet te betalen, dat zou CDS regelen. Tot nu toe is er nog niets afgeschreven.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik keek vandaag nota-online en zag dat er ook 129 wordt afgeschreven terwijl ik wel netjes op tijd een oude niet gecertificeerde ontvanger heb opgestuurd. Heb uiteraard ook bewijs via track/trace en zelf printscreentjes gemaakt van de gestuurde 7121 en de opgestuurde oude ontvanger.

 

Heb een PM gedaan op dat andere forum en daar ook een topic aangemaakt.

 

Hoop dat ze snel reageren want moet je niet binnen een maand evt geld terug laten boeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels via PM op dat andere forum contact gehad met Canaldigitaal en aangetoond dat ik wel degelijk een niet gecertificeerde ontvanger heb opgestuurd. Het is nu de bedoeling dat ik het hele november 2009 bedrag incl. abokosten storneer en dat er in December 2009 dubbele abokosten in rekening gebracht worden en de 59 euro voor de omruilactie. Ook krijg ik nog een brief over het storneren van het gehele bedrag (wat volgens mij een soort van bevestiging is dat mijn verhaal klopt)

 

Even afwachten dus of het allemaal goed komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

had inmiddels een brief ontvangen van canaldigitaal dat ze de bewijzen en mijn brief hebben gezien en ze zijn akkoord met de stornering. en dat het zo goed is en ik hoef verder niks meer te doen.

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...