sat1 Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Wie kan mij helpen aan een recente zenderlijst voor de Humax?
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Citaat: Wie kan mij helpen aan een recente zenderlijst voor de Humax? de Humax? Welke bedoel je?
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Google maar even op humax dream zenderlijst
johan vermeer Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Hoi Als je dat doet vind je oude lijsten van petje. Om een of andere reden heeft ie geen zin meer om een update te maken. Er is nu zoveel al veranderd(met name op 28 oost en 30 west) Dat je flink bezig bent met verbouwen. grt vermeer
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Gewoon zelf een settingslijst zelf maken. Waarom moet dat altijd door anderen voorgekauwd worden? Dus met Lyngsat de frequenties voorgeven en zelf voorselekteren waar je in geinteresseerd bent. Op die manier heb ik van mijn settingslijst al bij voorbaat een favorietenlijst gemaakt naar mijn eigen smaak. Ik kan die van mij wel hier plaatsen maar ik denk dat je er weinig aan hebt.
johan vermeer Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Op zich juist natuurlijk. Alleen de petje lijsten gaven je alvast een aardig opzetje zodat je lekker in de editor kon slepen,verplaatsen en deleten. grt vermeer
diana1 Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Gewoon zelf een settingslijst zelf maken. Waarom moet dat altijd door anderen voorgekauwd worden? Dus met Lyngsat de frequenties voorgeven en zelf voorselekteren waar je in geinteresseerd bent. Op die manier heb ik van mijn settingslijst al bij voorbaat een favorietenlijst gemaakt naar mijn eigen smaak. Ik kan die van mij wel hier plaatsen maar ik denk dat je er weinig aan hebt. Niet iedereen kan een settinslijst maken en is zo slim,effen nadenken. Niets mee bedoelt. Gr.
Gast tonyw Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Hierbij een recente lijst voor Astra1 en Astra3 Vr. gr. tonyw tonyw dual 13 08 09.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen