Gast ccomms Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Ola all Ik ben het baasje van een dm600 pvr met een 60GB HDD met pli jade 2 er op. ding werkt als een tiet Ik ga echter op reis en ben een half jaar niet "onder" de astra satelliet te vinden. (meer onder de nilesat of de arabsat) Ik wil graag een soort kabelkrant "streamen" via mijn dm600. Dit mag in een soort van powerpoint zijn maar ook in iets heel anders. Heeft iemand een tip voor mij om dit te doen? bvd
Davev Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Origineel bericht van: ccomms Ola all Ik ben het baasje van een dm600 pvr met een 60GB HDD met pli jade 2 er op. ding werkt als een tiet Ik ga echter op reis en ben een half jaar niet "onder" de astra satelliet te vinden. (meer onder de nilesat of de arabsat) Ik wil graag een soort kabelkrant "streamen" via mijn dm600. Dit mag in een soort van powerpoint zijn maar ook in iets heel anders. Heeft iemand een tip voor mij om dit te doen? bvd Teletext ook goed? Gewoon teletext cashing aanzetten en je kan via de webinterface alle teletext paginas raadplegen. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Hoeba Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Nog een optie? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast ccomms Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 tsja. Maar ik ben een half jaar niet onder de astra. En om dan een half jaar naar oude teletext te kijken. Of is dat niet helemaal wat jij bedoelt? In ieder geval bedankt voor je antwoord.
Gast ccomms Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Ga ik me eens in inlezen. Bedankt. grtz ccomms
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen