Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wederom zit men weer te slapen bij canal digitaal en wel om het volgende op eredivisie live 2 begint over enkele ogenblikken de wedstrijd Heracles - AZ, MAAR NIET VOOR ONS DUS.

De zender staat nog op gecodeerd slaapkoppen bij canal digitaal.

Geplaatst:
Origineel bericht van: jimny
Wederom zit men weer te slapen bij canal digitaal en wel om het volgende op eredivisie live 2 begint over enkele ogenblikken de wedstrijd Heracles - AZ, MAAR NIET VOOR ONS DUS.
De zender staat nog op gecodeerd slaapkoppen bij canal digitaal.

Bij ons staat ie gewoon open.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Heeft ECV 2 weer uitzending dan? Elke keer als ik langs dat kanaal zap, krijg ik Sport 1.2... confused

Klopt,het kanaal word alleen gebruikt als er een eredivisie wedstrijd word uitgezonden,anders word sport 2 hier uitgezonden.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Als je geen EredivisieLive 1.2 hebt dan een klacht indienen aub dit helpt misschien voor een volgende keer!? klacht indienen bij Mijn CanalDigitaal en/of EredivieLive.

Geplaatst:

Ik heb zaterdag meteen een klacht ingediend en kreeg vandaag een mail terug jawel u leest het goed, dat er wellicht in foutje in de mijn smartcard zou zitten.

CD gaat dit samen met mij binnenkort testen, ik laat zeker hier weten of dat het euvel is geweest.

Geplaatst:
Ik heb zaterdag meteen een klacht ingediend en kreeg vandaag een mail terug jawel u leest het goed, dat er wellicht in foutje in de mijn smartcard zou zitten.
CD gaat dit samen met mij binnenkort testen, ik laat zeker hier weten of dat het euvel is geweest.

De test door CD is gedaan door het open zetten van sport1 en die ging ook inderdaad open hier dat betekent dus dat er geen foutje in de smartkaart zit.
Voor de bereidwillige medewerker van CD was en is de storing onverklaarbaar, mijn voorzet richting deze medewerker was dus dat men bij CD gewoon vergeten is om sport1 naar ecv2 om te zetten afgelopen weekend.
Deze medewerker heeft overigens wel verklaard dat er veel mensen waren die hetzelfde probleem hadden afgelopen weekend.
Dus al met al ben ik persoonlijk ben benieuwd hoe het aankomend weekend gaat, ik raad een ieder aan om indien men geen beeld krijgt op ecv2 dit massaal te melden bij CD.
Geplaatst:

Zolang ze bij CDS nog steeds ontkennen dat ze het in Hilversum weer eens zijn vergeten om te zetten (voor de zoveelste keer) ga ik niet klagen. Is te frustrerend.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Zolang ze bij CDS nog steeds ontkennen dat ze het in Hilversum weer eens zijn vergeten om te zetten (voor de zoveelste keer) ga ik niet klagen. Is te frustrerend.

Volgens de medewerker van CD heeft men afgelopen weekend ECV2 ongecodeerd uitgezonden omdat deze medewerker tegenover mij verklaard heeft dat er diverse klachten binnenkwamen afgelopen zaterdag en men eerlijk gezegd niet en volgens mij nog steeds niet weet waar de fout precies zat.
Volgens de EPG was de zender wel degelijk omgezet afgelopen zaterdag echter zoals ik al schreef zonder beeld erbij
Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus

Volgens de medewerker van CD heeft men afgelopen weekend ECV2 ongecodeerd uitgezonden omdat deze medewerker tegenover mij verklaard heeft dat er diverse klachten binnenkwamen afgelopen zaterdag en men eerlijk gezegd niet en volgens mij nog steeds niet weet waar de fout precies zat.
Volgens de EPG was de zender wel degelijk omgezet afgelopen zaterdag echter zoals ik al schreef zonder beeld erbij

Neem nou maar van mij aan de (kluns) medewerker van CDS voor de zoveelste keer is vergeten het knopje om te zetten, anders had je echt wel beeld gehad.

Dat krijg je ervan, als van die rare zender-delingen verzint.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen