Ga naar inhoud


[Pioneer] Verkeerde Datum in EPG


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb mijn deco gepatched met Dynamite versie 4.32 (ook 4.37 geprobeerd) en de channellijst en eeprom file van Satori ge-upload. Alles werkt naar wens; er is echter een klein probleempje. Als ik de EPG (via toets E) selekteer dan krijg ik na het OK geven voor all programs heel even een lege gids te zien met datum Sun 19 jun. Als ik op de afstandsbediening via toets 3 Wo selekter dan krijg ik de EPG echter met datum Wo 22 jun 2002. (volgens mij is het vandaag 19 juni). Ik heb de datum via system settings goed gezet, dus op 19.06.02 dat later 19.06.22 wordt en de Local Time Offset op 1 gezet.

Ook bij versie 4.37 van Dynamite heb ik dit probleem.

Wat doe ik fout en kan iemand mij misschien helpen.

Groetjes,

 

Wim Beckers

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat de datum in je settings verandert is nieuw voor me. Dat is niet goed. In het jaar 2022 valt 19 juni inderdaad op zondag. (Heb ik even gecontroleerd).

Als je de datum wijzigt in de 'menu' '4' '6' moet de datum op

19.06.02 staan en de local offset op 2 ivm de zomertijd. (Offset is tov GMT).

Als je 19.06.2002 intoetst wordt de tijd 19.06.22.

Je moet op 'ok' drukken als je de wijzigingen ingetoetst hebt, want dan worden de wijzigingen opgeslagen in de eeprom.

Je kunt voor de zekerheid je tuner in standby mode zetten (mbv de remote) omdat dan alles waarden/instellingen in de eeprom gesaved worden. (Oa het laatst bekeken kanaal.)

 

Op welk moment verandert de 02 in 22?

 

Groeten

Satori

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Satori,

 

Klopt wat je zegt; ik heb inderdaad de datum 19.06.2002 ingetikt en moet dus 19.06.02 zijn.

Beetje dom van mij; had ik veel eerder moeten zien. Alles werkt nu ook de EPG met goede datum.

Bedankt

 

Wim Beckers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...