Gast nicc Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Heb een dreambox gekocht, wil daar een gewone CD kaart indoen, maar hij geeft geen beeld. Voorheen wel eens getest toen deed die het wel. Wat kan er aan de hand zijn?
edje-ken Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Origineel bericht van: nicc Wat kan er aan de hand zijn? ik denk dat de dreambox uit staat of de televisie staat niet aan. mischien vergeten om de scartkabel aan te sluiten edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Satdorus Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Je hebt een dm600 gekocht zeg je. Is het een tweedehandse of nieuwe? Welke image heb je erop staan? En heb je er al een cam op staan en is die geactiveerd? (CCcam bijvoorbeeld).
martin52 Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 En dan de kaart op de kop, met de chip naar achteren
Gast nicc Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Het is zo'n groene kaart, kan die verouderd zijn?
xilorp Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Dat is inderdaad een oude kaart..........dus gaat niet werken. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
jer49 Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Tenzij...dat kaartnummer nog niet vervangen is door een nieuw seca3 kaartnummer...toch? Heb hier een oude zwart/witte met settopbox pakket die het nog steeds uitstekend doet in mijn dreanmbox 600pvr. (met cccam) "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
Gast nicc Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Sinds wanneer werkt die groene kaart niet meer dan?
mebo870 Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 nicc Er kunnen een paar dingen fout lopen, De kaart zit verkeerd De kaart is lang niet gebruikt en verlopen, probeer of je ze nog kunt heractiveren al vrees ik daarvoor. Dit kan je controleren in een andere box of door het ip adres van de dreambox in te vullen in je browser gevolgd door :16001/entitlements, dit word dan zoiets 192.168.x.xxx:16001/entitlements Tenminste als de dreambox al in een netwerk zit Je dreambox heeft nog de fabriek software ipv Gemini of Pli of een andere image Cccam is niet geïnstalleerd of niet actief gezet. The key to happiness. Stay away from idiots
xilorp Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Origineel bericht van: nicc Sinds wanneer werkt die groene kaart niet meer dan? Er zijn inderdaad nog wel oude kaarten die werken dat klopt.....maar als ik jou verhaal zo hoor lijkt het mij dat die kaart het niet meer doet. Bel anders ven met canal+ geef je oude kaart nummer even door dan weet je gelijk hoe en wat. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen