Ga naar inhoud

[Satelliet] Invacom optische LNB in Tele-satellite

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de nieuwe Tele-satellite word deze uitvoerig beschreven en vergeleken met de standaard Lnb .

Dit blad is op hun site geheel te lezen en/of te downloaden .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Ik heb het artikel gelezen, en had al eens de Global Invacom website doorgespit. Naar aanleiding daarvan een vraagje:

Hoe moet ik me dit voorstellen v.w.b. signaalverwerking als ik 16 van die dingen op een T90 monteer?

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is de bedoeling van een optische LNB om geen coaxkabel meer door te woning te moeten laten lopen?

Want ik zit nu op de andere kamer en de sat hangt aan de muur buiten van de kamer ernaast.

laugh Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Timm1983
Is de bedoeling van een optische LNB om geen coaxkabel meer door te woning te moeten laten lopen?
Want ik zit nu op de andere kamer en de sat hangt aan de muur buiten van de kamer ernaast.

laugh Timm1983

In plaats van een coaxkabel moet je een glasvezelkabel door je huis laten lopen.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Citaat:
In plaats van een coaxkabel moet je een glasvezelkabel door je huis laten lopen.

En een snoer voor de stroom naar de LNC...lekker handig!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
En een snoer voor de stroom naar de LNC...lekker handig!
met oplaadbare batterijen of zonne-energie , scheelt weer een kabel loldev.gif

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Bij de Infosat van 2 maanden geleden zat ook de Invacom folder voor de optische LNB (Invacom Fibre LNB, Digital LNB mit optischem Ausgang.

Heb je een lange signaalweg te gaan kan het wel voordelen hebben... ik lees dat ze slechts ca 0.3 dB Dämpfung hebben op 1 km! Interessant... Nadeel is inderdaad dat je via de F-stekker met een externe voeding 12V moet aanleveren.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen