Ga naar inhoud


problemen met IPBOX 9000HD en TV-vlaanderen


Gast satellietlover

Aanbevolen berichten

Gast satellietlover

Ik heb nu al een paar maanden een ipbox9000HD en heb al verschillende image's geprobeerd.Ik had wel overal iets waar er problemen opdoken. Nu heb ik er de nlb 9580 er op staan.Ik heb een tv-vlaanderen kaart met het top pakket en heb die in mijn dreambox 600PVR zitten in de woonkamer. Ik maak verbinding via incubus O.88

Ik heb beeld als ik de cam eens herstart. Maar zappen van het éne kanaal naar het andere dat lukt niet zonder dat het beeld hangt. Als ik dit doen met kanalen die zowel op het tv-vl en het cd pakket te zien zijn gaat dit wel vlot (bv. bij de discovery kanalen)

Hoe kan ik toch mijn ipbox optimaal gebruiken ? of doe ik iets verkeerd? Na die paar maanden wil ik hem nog altijd niet in mijn woonkamer zetten omdat hij niet draait zoals ik van mijn dreambox gewend ben. Net voor de kaartwissen van seca2 naar seca3 deed hij het wel goed (met enigma2 sifteam)maar ik had de indruk dat de beeldkwalitei op mijn lcd-scherm minder was dan met de nlb-image.

Of kijken jullie allemaal via een hardware-matige cam? of moet ik bepaalde files aanpassen??(prio file?)

 

please PM me

Graag reacties van mensen waarbij hun box wel goed loopt met tv-vlaanderen of canaal Digitaal.

Ik geloof best in de beeldkwaliteit van de ipbox maar wil er toch gauw het resultaat van te zien krijgen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...