Galgootje Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Hallo allen, Heb van méér linux dozen meldingen zoals de mijne gezien, maar een echte oplossing heb ik nog niet gelezen. Ik heb een AZbox Premium HD en sinds eergisteren is van álle kanalen in m'n CD familiepakket het beeld op zwart. Ik draai OpenXCas met MultiCas 1.57D-4T9. De management key van CD meldt dat ie rechten heeft tot 2 augustus 2009... En sja, da's voorbij. Ik krijg geadviseerd om maar iemand met een gecertificeerde ontvanger op te zoeken en tijdelijk gebruik te maken van een vacant smartcardslot tot ik de heractivatie heb. Nu héb ik géén vrienden / bekenden in de buurt met een sat pakket en alle buren kabelen gewoon. Is het nou écht niet op een andere manier op te lossen? Moet ik gewoon een cheap gecertificeerd ontvangertje erbij kopen? Ik dank een ieder die me hiermee helpen kan! Groetjes, Galgootje Groetjes, Galgootje
MacGuinness Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Via Internet een heractivatie aanvragen. Moet gewoon lukken met Multicas. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Galgootje Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2009 Sja, dus nu 2 keer gedaan, telkens op sbs gezet, blijf beeld houden op BVN en verder nergens. Nog méér tips? Op ander forum met veel AZbox users (geloof ik) zei iemand die ook de handleiding voor ingebruikname van de box geschreven had dat de activatiepuls niet eens verwerkt wordt door MultiCas. Sja, sjemig, wás nou waar? het énige verschil t.o.v. de werkende situatie is dat ik nu op 2880 zit (keurig app area format, toen USB flash naar 2880) en handmatig OpenXcas heb geinstalled (internet download truukje van die plugin lijkt niet meer te werken) en toen MultiCas (de laatste) heb geinstalled. Fijn probleem dus..... Wat heb jij draaien MacGuinness? Ik bedoel, welke versie van FW, welke versie OpenXcas en Multicas? Hoor graag, ik wil weer tv kijken na een vermoeiende werkdag! Bij voorbaat dank! Groetjes, Galgootje Groetjes, Galgootje
Cobus R Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Komt de heractivatie ook niet door met de laaste CCcam 2.1.1 dan de gewone emm niet dat weet ik maar ook geen heractivatie emm. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
chrisch Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Origineel bericht van: ome to Komt de heractivatie ook niet door met de laaste CCcam 2.1.1 dan de gewone emm niet dat weet ik maar ook geen heractivatie emm. Alleen gaat dat niet werken met de interne cardreader Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Lithion Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Om de updates te ontvangen kan je gewoon newcs + mgcamd package installeren en gebruiken ipv multicas. Je hebt hier geen config werk aan. Ander alternatief is newcs + CCCam (+ vertaler van de linux apis), maar dan moet je wel de config van CCCam aanpassen.
MacGuinness Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik heb fw 09.2372 en de laatste versie van Multicas. Draait Multicas wel? (# weg halen). Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen