Unetwork Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Heren, Dames mijn laatste posting is al een hele tijd terug..kreeg wat emails van diverse s4a leden... Ik heb een kleine infarct gehad en ben herstellende maar...leef nog en ben op een goed dieet Ik ga niet meer zoveel posten en TV, of idg Sat kijken doe ik al weinig... Dus...bij deze een update van mij en het gaat jullie allemaal goed, Peter Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast ozzo Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Tjemig Peter, Da's minder nieuws. Gelukkig gaat het beter met je ! En om je vraag te beantwoorden : Ja, ik miste je inderdaad. Hopelijk is er weinig schade en kun je de draad weer oppakken. Had de dokter ook niet gezegd dat je lekker vroeg je nestje in moest ? (kijkend naar de tijd van je bericht ;-) Nou, ouwe peer, beterschap en je weet het ; SAT4ALL is gewoon therapie !
prutsie Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Nou lekker. Je krijgt ze wel voor de kiezen de laatste tijd. Eerst steek je je huis in brand , nu weer een hik in je hart. Belangrijkste is dat je weer herstellende bent. Doe het rustig aan. Volgens mij heb je thuis een paar mooie dochters rondlopen, laat die pa maar verzorgen Beterschap, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
paardengek Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Ook mij viel het op, dat je minder actief was op sat4all. Van harte beterschap !! Gr. uit het zonnige Fryslan, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
blitzteam Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Na regen komt zonneschijn Beterschap, en welkom back Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
D.Quijote Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Nou Peter het zit je inderdaad niet mee de laatste tijd, doe maar rustig aan zou ik zo zeggen. We zien je berichten wel weer verschijnen tzt. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Alfons Verbiest Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Hallo Peter, Zorg maar dat je 100% hersteld en dan kom je vanzelf wel weer meer op het forum. Tot die tijd: hou je taai en het gaat je goed.
Ome Merde Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 maar rustig aan daar in Macedonië kerel. een infarct is heftig maar overwinbaar, merde sr. heeft 6 jaar geleden ook een (hart)infarct gehad en kon alles na een maandje of 6 weer. hij sport alsof het een lieve lust en heeft onlangs de elfsteden-wandeltoch nog volbracht. mzl, merDe deze ruimte is te huur
Nowtv Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Peter sterkte, met je gezondheid. En luister naar de doktoren als je het rustig aan moet doen. Ik weet dat zoiets niet altijd mee zal vallen, maar ja. Wie weet heb je nu tijd voor andere zaken, die minder energie van je vragen zoals muziek Groet
rommelaar Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Ja Peter dat was zeker even schrikken maar fijn te horen dat het allemaal weer beter gaat. Houd je rustig en alles moet dan weer helemaal goed komen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
omanski Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Nou Peter, da's dan weer schrikken..... Gelukkig ben je er weer,.....pas je goed op jezelf ????? Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Digipaps Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Oooops...even schrikken...pfff Beterschap Peet en hou het roer recht :-) digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Citaat: en missen julie mij niet? als kiespijn... geintje gezondheid gaat voor en blijf ook gezond. ciao Tonskidutch Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
madhunter Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Unetwork, Dat is schrikken, ik wens je veel sterkte en 100% beterschap. Zorg goed voor jezelf, hoop je dan snel weer terug te zien op dit forum. met vriendelijke groet, Johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen