concordia Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 hallo ik heb een ziggo abonnement, nu willen we 2 ontvangers er bij kopen hoeveel kaarten kunnen er op de eerste abonnement. wie kan me dat vertellen.
iRuud Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Origineel bericht van: concordia ik heb een ziggo abonnement, nu willen we 2 ontvangers er bij kopen hoeveel kaarten kunnen er op de eerste abonnement. wie kan me dat vertellen. Vooralsnog kun je maar één kaart per abo krijgen. Voor iedere extra kaart geldt een extra abo.
concordia Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 oke bedankt voor je antwoord. zal dan toch naar een andere oplossing moeten zoeken.
Doman Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Origineel bericht van: iRuud Vooralsnog kun je maar één kaart per abo krijgen. Voor iedere extra kaart geldt een extra abo. Dat klopt niet (meer). Sinds kort is het bij Ziggo mogenlijk om zonder bijkomende kosten twee extra smartcards te registreren waarop dan het abonnement komt te staan van de eerste smartcard. Dit geldt ook voor de sport/film kanalen. Wel moet je natuurlijk zelf de extra smartcards aanschaffen.
iRuud Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Dat is dan nog maar sinds kort. Een tijdje geleden extra kaarten willen bestellen maar dat kon niet volgens de klantendienst van Ziggo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen