Gast Hankie Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 hallo, sinds begin juli kan ik op mijn nieuwe CD kaart geen beeld meer krijgen . nu begrijp ik uit diverse andere threats dat dit te maken heeft met mijn cams: Xcam en Matrix revolutions. is het zo dat bijvoorbeeld de Matrix rev. cam geupdate kan worden zodat het weer werkt? of moet ik een andere kopen? Alvast bedankt, Hankie
djpetit Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Origineel bericht van: Hankie hallo, sinds begin juli kan ik op mijn nieuwe CD kaart geen beeld meer krijgen . nu begrijp ik uit diverse andere threats dat dit te maken heeft met mijn cams: Xcam en Matrix revolutions. is het zo dat bijvoorbeeld de Matrix rev. cam geupdate kan worden zodat het weer werkt? of moet ik een andere kopen? Alvast bedankt, Hankie ligt dus aan de software die je er op hebt staan waarschijnlijk ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Terradon Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Op de matrix revolutions even ucas 3.1 zetten en je hebt weer beeld.....ook de update doet het goed met deze cam...of die de kaart ook activeert weet ik niet maar een geactiveerde kaart werkt uitstekend...... Groetjes............
unique Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Komen bij jou ook management updates door? en wat voor een ontvanger gebruik jij?
SatMac Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Jawel, bij mij werd de nieuwe kaart keurig geactiveerd. Ook alle updates komen prima door en geen last van freezes. Axas matrix reloaded Ucas 3.0 en een Topfield 5000pvr.
unique Geplaatst: 12 oktober 2009 Geplaatst: 12 oktober 2009 Bedankt voor je update. ik kreeg namelijk mijn update niet door in een UCAS 3.1 (Matrix Revolutions zoals de titel van deze threat) in mijn TF5000CI. Ik vraag me echter af of dit aan de module of de ontvanger ligt....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen