chipeter Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 he hallo ik zoek mij scheel maar vind hier niks over misschien dat mij iemand kan helpen ik wilde graag films die ik op mijn pc heb op de dreambox be kijken maar kom er niet uit ik heb de db dm800hd gewoon via een router met mijn pc verbonden windows xp nu heb ik op de pc en de db vlc media player geinstaleerd maar verder kom ik niet bedankt alvast voor de hulp
bramj Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Hi Chipeter, Misschien helpt dit je op weg klikerdeklik Bram
djpetit Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Origineel bericht van: chipeter he hallo ik zoek mij scheel maar vind hier niks over misschien dat mij iemand kan helpen ik wilde graag films die ik op mijn pc heb op de dreambox be kijken maar kom er niet uit ik heb de db dm800hd gewoon via een router met mijn pc verbonden windows xp nu heb ik op de pc en de db vlc media player geinstaleerd maar verder kom ik niet bedankt alvast voor de hulp Of gebruik de zoek functie eens, klik Dream dvd suc6, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 hier een uitleg over mounten je kunt inmiddels ook automount gebruiken enigzins afhankelijk van het gebruikte image maar mounten en dan via afstandbediening menu > mediaplayer afspelen (bestanden op gemounte pc) is afhankelijk van de typen bestanden die op pc staan niet alle typen bestanden kunnen worden afgespeeld. ciao Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
chipeter Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 bedankt voor de hulp ga dit proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen