slider Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 ik zie hier vaak de term"pvr"voorbij komen op dit board,wat is pvr eigenlijk en wat kun je er mee? graag uitleg alvast bedankt,slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Ome Merde Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Personal Video Recorder dan zit er een dus media in waarmee het mogelijk is opnamen te maken (harddisk, dvdr, etc.) http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_Video_Recorder merDe deze ruimte is te huur
soktic Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 PVR is jammer genoeg geen "standaard". De dreamboxen bijvoorbeeld noemt men ook PVR, maar vergeleken met een Topfield is het alleen "R" .
satvet Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Origineel bericht van: soktic PVR is jammer genoeg geen "standaard". De dreamboxen bijvoorbeeld noemt men ook PVR, maar vergeleken met een Topfield is het alleen "R" . Daarom is een Dreambox ook veel socialer, lekker alles samen delen.
RVP Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Een Dreambox neemt standaard dacht ik niks op. Je moet altijd op record drukken om de opname of timeshift te activeren. Een echte PVR neemt alles op wat je kijkt en wist weer bij zappen. Maar misschien heeft DMM dit ondertussen al aangepast.
Jean-Claude Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 het zou me groot verwonderen dat elke PVR constant elk kanaal aan het opnemen is waar je naar aan het kijken bent...... bij een dreambox moet je inderdaad de pauze-knop indrukken om delayed viewing te aktiveren. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Sjattuh Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 V H Wattus??? hmm ik herinner me nog toen ik 8 was dat wij zo een ding in de kamer hadden waar je heeeeele grote koektrommels in deed en dan kon je een film kijken! Maar eigenlijk sinds je PC's hebt met een TV I/O doen we daar niet meer aan Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Beobuddy Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 En wat ik nu niet zo begrijp is waarom je nu ook bij het aangaan bij Ziggoabonnement(beetje off-topic) moet aangeven dat je ontvanger hebt met PVR funktie. Er staat zoiets als het hebben van de juiste rechten...bij het gebruik van een PVR. Vroegah, had je toch ook een analoog abonnement met een oldfashion VCC/VHS erbij, en dan hoefde je ook niet meer te betalen voor hetzelfde abo? DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
slider Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 bedankt allen nu kan ik ook over pvr meepraten, slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Golfdiesel Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Origineel bericht van: Jean-Claude het zou me groot verwonderen dat elke PVR constant elk kanaal aan het opnemen is waar je naar aan het kijken bent...... bij een dreambox moet je inderdaad de pauze-knop indrukken om delayed viewing te aktiveren. Ik vind het wel prettig dat mijn Dreambox niet standaard altijd aan het opnemen is, hoeft de HDD ook niet altijd te draaien... Ik heb de timeshift nu ingesteld dat deze naar de CF kaart gaat en dat werkt perfect. Je mist misschien 5 seconden ofzo, maar dat is geen ramp. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen