Gast DVD Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 nu dat ik een tijdje hier rond hangt en veel over schotels en ontvangers heb geleert. mis ik maar 1 ding een SHOUTBOX zo dat je iemand even zijn atentie ken trekken dat er iets in zijn PM zit of zo. dus STAF kijk of dit een optie is!!! vriendelijke groeten DVD
Moderator Matchless Geplaatst: 6 augustus 2009 Moderator Geplaatst: 6 augustus 2009 echt niet Een shoutbox is gewoon niet te controleren en er komt alleen maar onzin in te staan. Of er moet een mod graag de hele dag mee willen lezen om te zorgen dat er geen keys of foute links geplaatst worden. Maar zo ver gaat de liefde ook weer niet Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast hummiesat Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Volledig onzinnig... Voor dergelijke onzin heeft men MSN en talloze andere messengers in de wereld geholpen. Heuj, Ho, Mooi weer weer, etc... is vaak het enige wat er uit komt.
Ome Merde Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 lol, de hele dag Matchless dissen, ik zie dat wel zitten merDe deze ruimte is te huur
paardengek Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Nou Merde, dan ga ik in het fries shouten..... Lijkt me geen goede aanvulling van sat4all. Daarbij vraagt het zeer veel moderatorwerk. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
hobsat Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Origineel bericht van: DVD dan wil ik best het op me nemen hoor Binnen een week ben je dat ook zat GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
RVP Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Origineel bericht van: DVD dan wil ik best het op me nemen hoor Hahaha, u heeft geen leven begrijp ik ?
Gast DVD Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Origineel bericht van: RVP Origineel bericht van: DVD dan wil ik best het op me nemen hoor Hahaha, u heeft geen leven begrijp ik ? dan heb ik weer WERK!!!!!
alejandro Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Origineel bericht van: matchless echt niet Een shoutbox is gewoon niet te controleren en er komt alleen maar onzin in te staan. Of er moet een mod graag de hele dag mee willen lezen om te zorgen dat er geen keys of foute links geplaatst worden. Maar zo ver gaat de liefde ook weer niet Daar zullen toch wel filters voor zijn? ik deel overigens wel de mening dat dit niets toevoegd aan dit forum, attentie trek je al van iemand als je pb stuurt door het knipperende envelopje... Vastberaden, geen arrogantie!
Gast DVD Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 het gaat me maar om 1 ding ik probeer met Gait33 ik kontact tekomen ben al 14 dagen met een ruil bezig maar hij werk niet mee
Aanbevolen berichten