petty Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Hallo forumleden, Mijn vriend is gestopt (door alle eleende met Canal+) met het recreatiepakket van Canal+ en heeft de Oranje SECA3-kaart aan mij gegeven. Ik wil het als tweede kaart gaan gebruiken, maar kan op de site van canal+ niet vinden wat de totale actie me gaat kosten. Ik wil graag de kosten weten van het overnemen van een Oranje SECA3 kaart can Canal+ dus: Wat zijn de overnamekosten? Kan ik de kaart gelijk als tweede kaart activeren, of moet dat in 2 stappen, overnemen en dan als tweede kaart aanmelden? Vast bedankt voor de hulp. Zeg nooit nooit
Outta space Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Heb begin dit jaar ooit een card overgenomen hiervoor werd me 29,95 aan registratievergoeding in rekening gebracht en 3,95 online actveringskosten voor het 2,50 familiepakket.
Johan45 Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Yep, registratie kosten waren gisteren nog steeds € 29,95 Daarnaast komen dan de abonnements kosten en de activerings kosten van je abonnement. Vult u rustig aan !!!
petty Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 Bedankt voor het snelle antwoord. Ga het nu even regelen. Zeg nooit nooit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen