slider Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 ik zoek een progje dat draait vanuit een usb stick,dat via die stick ook boot om mijn harde schijf te kunnen formateren,en nieuwe instalatie van windows te kunnen doen. nu loopt de schijf telkens vast als ik windows setup uitvoer,graag raad aub slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Ome Merde Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 als de setup vastloopt tijdens installatie vanaf cd-rom (zoals het hoort) dan zou ik eerst de hardware eens nakijken alvorens je middels omwegen een os probeerd te installeren. of je hebt een installatie-cd met krassen e.d, dat kan ook nog. merDe deze ruimte is te huur
slider Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 denk dat ik de laptop ga binnen brengen,zit nog onde garantie,bedankt voor de tip merde beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
slider Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2009 update: gisteren gebeld met het service nummer van de fabrikant,binnen 5 werkdagen word mijn nieuwe harde schijf door een koerier thuis afgeleverd, bedankt nog merde voor de tip beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Ome Merde Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 no problemo. als een (vrij) nieuwe laptop problemen geeft en je dient te herinstalleren klopt er iets niet (even afgezien van je surfgedrag (virussen e.d)). als er tijdens de herinstallatie al meteen iets mis gaat kan het 2 dingen betekenen : * brakke hardware * slechte installatie-cd (krassen e.d) niet zelf verder aan klooien maar gewoon terug naar je dealer/fabrikant i.v.m RMA merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen