Gast Ronaldinho- Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Was het niet een voorbeeld van een condoom?
Steve Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 staat er niets op de onderkant of op de zijkant onderin ?
mapi Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 Dit is het enige Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
lock Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Noem dat maar het enige, het is wel het belangrijkste! Citaat: Al vanaf 1878 worden er in het Nederlandse Leerdam op ambachtelijke wijze - dat wil zeggen met de hand gemaakt en met de mond geblazen - de meest prachtige kunst- en sierobjecten vervaardigd. Dus geen Italiaanse kitsch, maar Nederlands ambachtelijk gemaakt; ik bied €10,- "That's another fine mess you've got me into"
Ome Merde Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 12,50 hier merDe deze ruimte is te huur
mapi Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2009 leuk maar hij is niet te koop. stond vroeger altijd bij mijn oma, gaat dus niet weg. lelijk of niet... stop maar met bieden anders schuift een modje dit topic nog in het te koop aangeboden... ... Hoe dan ook, ik weet nog steeds geen datum / naam... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
vGnp Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Probeer het hier eens Edit: Als ik via Collectie - Zoeken in de collectie - En dan bij Zoeken in beschrijving de termen blauw en groen intik dan zie ik iets soortgelijks vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
lock Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Origineel bericht van: mapi Hoe dan ook, ik weet nog steeds geen datum / naam... Dat zal ook moeilijk worden; de Leerdam Unica stukken zijn allemaal gesigneerd, bijv. CL voor Andries Copier, of FM voor Meydam, dus waarschijnlijk is het een serie-product zonder signering. Het lijkt nog het meest op het werk van Floris Meydam, dus misschien heeft hij er een handje in gehad. "That's another fine mess you've got me into"
mapi Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2009 ik ga geloof ik gewoon maar eens een mail sturen naar het leerdam museum.. Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Gast AlanS Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Is het niet gewoon een mislukt glas. Heb je met munten ook wel eens een misslag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen