Ga naar inhoud


Goede HD decoder rond de 200 Euro


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Ik zoek al tijden naar een geode HD decoder van rond de 200 Euro.

 

Ik kom er nog niet uit, maar ik neig naar de Topfield 7700HSCI. Zijn alle versies in de NL winkels hetzelfde? En is hij veel stabieler etc dan de overige recorders in de competitie? -jullie mogen ze aanraden-

 

PVR of Dual Tuner is niet nodig; ik weet dat de 7700 een PVR via USB functie heeft, maar dat maakt niets uit.

 

Groetjes.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: SalimRMAF
Ik zoek al tijden naar een geode HD decoder van rond de 200 Euro.

Ik kom er nog niet uit, maar ik neig naar de Topfield 7700HSCI. Zijn alle versies in de NL winkels hetzelfde? En is hij veel stabieler etc dan de overige recorders in de competitie? -jullie mogen ze aanraden-

PVR of Dual Tuner is niet nodig; ik weet dat de 7700 een PVR via USB functie heeft, maar dat maakt niets uit.

Groetjes.


Ik zou zelf voor de scena 5 gaan. Heb hem zelf en werkt erg stabiel en gebruiksvriendelijk. Geeft een mooi plaatje op HD en SD en heeft een 3 daagse EPG.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik heb er even naar gekeken, ik denk dat het toch de 7700 wordt want die is heel mainstream.

 

De Dreambox 500HD is zowel te duur alsook niet zoveel in omloop.

 

Thanks

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: woutervg
Origineel bericht van: SalimRMAF
Ik zoek al tijden naar een geode HD decoder van rond de 200 Euro.

Ik kom er nog niet uit, maar ik neig naar de Topfield 7700HSCI. Zijn alle versies in de NL winkels hetzelfde? En is hij veel stabieler etc dan de overige recorders in de competitie? -jullie mogen ze aanraden-

PVR of Dual Tuner is niet nodig; ik weet dat de 7700 een PVR via USB functie heeft, maar dat maakt niets uit.

Groetjes.


Ik zou zelf voor de scena 5 gaan. Heb hem zelf en werkt erg stabiel en gebruiksvriendelijk. Geeft een mooi plaatje op HD en SD en heeft een 3 daagse EPG.


Ik sluit mij hier bij aan.
De inverto scena 5 is een goede keus.(DEze werkt ook goed met canal digitaal)
Topfield blijft Topfield en tja de update`s kunnen wel eens lang duren
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als je de Homecast met Fastscan bedoeld

In het begin werkte deze waardeloos en had deze veel ci problemen.

Ook de Homecast module die destijds was gemaakt om de Homecast redelijk te laten werken werkt nu niet meer.

Jammer voor mij en alle andere mensen die deze module gekocht hebben.

Op dit moment werkt de Homecast het besten met een originele mediaguard module echter het werkt nog niet vlekkeloos.

 

Volgens mij is het een kwestie van tijd voor ook deze ontvanger niet meer word ondersteund.

 

De Homecast S5001 – S5002 – S3002 (Canal digitaal goedgekeurd)

Word al niet meer gemaakt en zal uit de schappen verdwijnen.

 

Homecast Nederland wil nog door gaan in de HD sectie echter heeft zwaar te lijden onder de goedkopere niet goedgekeurde ontvanger van onze oosterburen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb zeker wel eens een klok horen luiden maar wat dit met een topfield 7700 te maken heeft weet ik niet. whistle

Ik heb inderdaad wel met meerdere HD ontvangers gewerkt.

Met namen ook de Topfield 5000 PVR CD versie is mij bekent.

Door de bank genomen is het een redelijke ontvanger echter als er een update nodig is duurt dit meestal veel te lang.

Met namen de SAB ontvangers zijn daartegen weer snel met de updates.

Deze ontvanger is door mij echter nooit getest

 

Dit is gewoon mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb een TF5000 gehad, waar ik best tevreden over was.

M'n omruil naar een DB7000 lijkt me niet onlogisch!

Helaas zijn de updates van TF wel traag!

Kijk even in het Digitenneforum naar de TF5300.

Wacht nog steeds met smart op een fatsoenlijke update.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom alleen rond de 200 euro?

Als je echt voor een goeie gaat dan zou ik geld bijleggen en een dreambox 800 nemen.Is wel duurder maar je hebt ook geen cam nodig.Je kan er altijd later nog een schijf instoppen.

 

Ik wou eerst ook een dreambox 600 nemen ivm prijs maar wilde toch HD en dus is het de 800 geworden.

Loopt perfect en loopt ook bijna nooit vast hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort komt de DM 500HD uit. Harde schijf is dan volgens mij wel extern aan te sluiten (weet ik niet zeker) De adviesprijs is € 299, maar het zou mij niks verbazen als 'ie straks rond de € 249 te koop is. Wel boven je budget, maar bij de andere ontvangers moet je vaak weer een cam kopen. Dan ga je ook over je budget heen.

 

Google eens op de Scena 5, ik kom een aanbieder tegen die ruim onder de 200 zit!

 

Verder zou je die ontvangers van 'Philips' kunnen nemen. Daar zijn vanuit Canal Digitaal diverse aanbiedingen van. Of het was is weet ik niet. Mogelijkheden schijnen er beperkt te zijn.

 

Ik snap best dat je niet zo'n hele dure ontvanger wil. Als het ff verkeerd wil, dan heb je binnen enkele jaren weer problemen met de ontvangst ivm allemaal wisselingen van Canal Digitaal. Ik kan de plank helemaal misslaan, maar de huidige problemen mbt. certificering roept dit gevoel wel op.

 

Dat is dan wel weer het mooie van de Dreambox. Ik heb nog geen uur zonder beeld gezeten. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwinmtb
Sjaak, hoe is de werking van die ontvanger dan met de Seca3 kaart?


Dan moet je de vraag anders stellen de ontvanger heeft geen kaartslot wel 2 ci module plaatsen.

En ja dat is per ci module verschillend dacht dat de Aston 1.07 goed loopt evenals de Powercam pro en dan ook nog de software versies van de ontvanger en je bent er. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...