Ga naar inhoud


Goede HD decoder rond de 200 Euro


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout

Nou Sjaak(k) ik heb hem hier nu staan.

Had je niet van mij gedacht hé.... :D :D

 

Het lijkt me geen slechte ontvanger.

Tot nu toe scoort ie niet slecht onder mijn strenge kriteria.

 

Alleen is de On Screen Display skin onder de maat. Veel te grof en korrelig voor HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Drs. IJzerbout

Hij was van mijn broer.

Hij is eigenlijk voor iemand anders bestemd en staat tijdelijk hier geparkeerd om eens aan de tand te voelen.

 

Citaat:
en is het er één met een AN display?

 

Wat is dat?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ja hij heeft een Alfo Numeriek Display. Had je die dan ook zonder dat?

 

Ik moet zeggen dat het voor het geld zeker geen slechte bak is.

 

Minpunt is het OSD display. Die is op een HD scherm veel te rafelig en niet mooi.

Verder valt mij op dat ie erg warm wordt.

 

Maar zoals ik al zei is het een prima ding. Veel value for money.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan zeker een 7700HSCI aanraden die van mij staat helaas te koop cry ivm. overstap naar Ziggo. Heb nu een Humax HD Kabeldoos staan maar beeld is toch echt aanzienlijk minder. Maar was het gedonder met CD zaat met de wijzigende zender pakketten etc.

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

o jee...

zoiets vermoede ik al

er zijn inmiddels zoveel nieuwe boxen (merken en types) voor HDtv en dvb-s te krijgen dat je het ook als iets ervarener sat-hobbyist kunt vergeten een kompleet en objecief advies te geven

 

misschien moeten dergelijke vragen en hun antwoorden dan ook maar met een grote korrel zout worden genoten.

ciao

It's Over

Level42

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dan heb hem zojuist besteld voor 225 inc verzenden.

 

Als ik straks een 23033 krijg ofzo, (zonder 1.2 DiSecQ?) kan ik hem gewoon flashen naar een ander type, die wel 1.2 ondersteund..? Heeft er iemand misshcien een goede zenderlijst van HD zenders op de A1,2,3, HB, Eurobird?

 

MVG

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oopssiieeee,....

 

Ik heb de Decoder dus bij ##$$##%% besteld (is nog niet binnen). En lees net hetvolgende;

 

 

 

whistle Nu ben ik niet van plan om een DisEcQ 1.2 Motor te gaan gebruiken ofzo, 4 LNB's is genoeg, maar zal ik voor de rest problemen krijgen? En kan ik mijn TF flashen naar een variant van de 7700HSCI die WEL 1.2 ondersteund?

 

grrrr

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het niet zeker weet dan annuleer je de bestelling toch. Dat verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar zij hadden jou ook kunnen informeren over de beperkingen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oopssiieeee

 

Dit lijkt op Reclamen waar ze hier niet dol op zijn

 

Origineel bericht van: SalimRMAF
Oopssiieeee,....

 

Ik heb de Decoder dus bij ##$$%%$$## besteld (is nog niet binnen). En lees net hetvolgende;

 

 

 

whistle Nu ben ik niet van plan om een DisEcQ 1.2 Motor te gaan gebruiken ofzo, 4 LNB's is genoeg, maar zal ik voor de rest problemen krijgen? En kan ik mijn TF flashen naar een variant van de 7700HSCI die WEL 1.2 ondersteund?

 

grrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Nu ben ik niet van plan om een DisEcQ 1.2 Motor te gaan gebruiken ofzo, 4 LNB's is genoeg, maar zal ik voor de rest problemen krijgen? En kan ik mijn TF flashen naar een variant van de 7700HSCI die WEL 1.2 ondersteund?

grrrr


Ik ben even te lui om de specs van deze ontvanger op te zoeken, maar als er een kaartlezer inzit dan moet ie voor de nederlands en/of belgische markt zijn, anders ondersteund ie waarschijnlijk geen CDS/TVV. Daar liep ik zelf ook tegenaan. De ontvanger die ik wilde hebben was in duitsland veel goedkoper, maar dan wel met een conax kaartlezer. En die ondersteund geen CDS. Uiteraard als er een CI inzit dan heb je die problemen niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tcm1998
Ik ben even te lui om de specs van deze ontvanger op te zoeken, maar als er een kaartlezer inzit dan moet ie voor de nederlands en/of belgische markt zijn, anders ondersteund ie waarschijnlijk geen CDS/TVV.


Zit geen kaartlezer in je moet er een ci module bij gebruiken. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...