Gast Double Jack Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Goedemorgen, ik heb een DM800HD waar nog geen harddisk in zit of op aangesloten is. Als dit wel het geval is, kan ik dan van een zender opnemen en naar een andere zender kijken? Of kun je alleen opnemen van de zender die je kijkt? Groet, Marcel
paardengek Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Origineel bericht van: Double Jack Als dit wel het geval is, kan ik dan van een zender opnemen en naar een andere zender kijken Dat hangt af van de gebruikte emu / softcam. De 800 heeft maar één tuner en dus in combinatie met CCcam moet dat wel mogelijk zijn, maar binnen dezelfde transponder. Bij gebruik van een andere emu zal dat waarschijnlijk niet gaan. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast MiLo Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Overigens kun je wel altijd een opname kijken terwijl een (andere) opname loopt. Dus je hoeft geen reclame meer te kijken...
chablis Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 ... en mits ze op dezelfde transponder zitten, kun je meerdere zenders tegelijk opnemen, timeshiften en reeds opgenomen programma's op bv een PC bekijken. Het zijn echt droomdozen.... Suc6 en veel plezier, gelijk een HDD kopen hoor. DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Gast Double Jack Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 bedankt voor de replies wat voor HD past er eigenlijk in een DM800HD? cm*cm*cm bedoel ik, niet het # GB :-) groet, Marcel
Gast Double Jack Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 is dit S-ATA I of S-ATA II ? groet, Marcel
boekkie Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 250GB SATA 8MB 5400RPM Volgens mij geen sata 1 of 2 in laptop schijven! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Gast Double Jack Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik ben verward: Wanneer ik online bij re..oon naar " interne harddisk 2,5" " zoek, worden er SATA I en II harddisks aangeboden, bij co..ad staat alleen SATA groet, Marcel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen