Wiend Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Beste mensen, Ben na lange tijd mijn hobbies weer aan het oppakken en ben dus ook weer met de schotels en satelliet bezig. Heb mijn V-Box II weer op de draaibare schotel aangesloten. Alles lijkt nog te werken. Maar....... ik kan de handleiding van de V-Box II (nog) niet vinden. Een zoektocht op internet, ook op de site van de producent, levert nog niets op. Heeft iemand toevallig een digitale versie van de handleiding of kan iemand nog eens beknopt vertellen hoe het ook al weer ging? Ik ga de schotel met de hand bedienen, dus geen gedoe met geheugens of diseq enz. Volgens mij moest je de schotel "in het midden zetten" (dus op Thor3 op 0.8W richten toch?), dan de boel resetten, en dan toch de uiterste grenzen aangeven of zo? Alle tips zijn welkom, Grtz, Wiend
Wiend Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2009 O ja, effe voor de zekerheid: hoe ook al weer de kabels aan te sluiten achterop?
gallia Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Klik hier die is van de VboxIII maar zou bijna de zelfde moeten zijn en anders zoeken op manual VboxII
Noordhorn Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Zie bijlage. Succes Noordhorn Rotor handleiding Moteck VBOX II diseqc positioner.pdf - Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -
Wiend Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2009 Bedankt mannen! Alles draait weer als vanouds! Grtz, Wiend
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen