alejandro Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik zit op dit moment in Marbella, ik wil vanavond kijken naar eredivisielive via internet, ik kan een wedstrijd kopen voor 6 euro, echter kan dat alleen vanaf een nederlands ipadres. is er een manier om dit te omzeilen? zijn er ipchanger oid? gracias. Vastberaden, geen arrogantie!
D.Quijote Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Misschien via een proxy server. Je hebt toch niet mijn woning gekraakt hè, want ik zit nu in Nederland. Als ik daar was geweest hadden we een biertje kunnen gaan drinken. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
alejandro Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik heb ook een tip gekregen dat ik het via een vpn kan regelen, dus ik ga het via de vpn van mijn werk proberen. Mooi huis heb je trouwens, lekker lang zwembad .. eigenlijk zit ik in San Pedro de alcantara. staat daar je huis?? Vastberaden, geen arrogantie!
D.Quijote Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Nee ik zit in Marbella zelf, er zit trouwens een barretje van een Nederlander in San Pedro, misschien heeft hij wel eredivisie live abo. Zit in de buurt van de kerk dacht ik en volgens mij in het voetgangers gebied. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
alejandro Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2009 Bedankt, als ik er niet uitkom ga ik dat zeker proberen, nou, dan drink ik dat biertje maar alleen..... going off topic.... mag gesloten worden. Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen