Neptunus Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Gisteren en vandaag is de Bundesliga in Duitsland begonnen. ik had me er voor dit seizoen extra op verheugd. De Bundesliga leeft als nooit tevoren. Er zijn weer meer seisoenskaarten verkocht en uiteraard is de uitdaging voor Van Gaal bij Bayern München de moeite van het bekijken waard. Dus ik ging er weer eens voor zitten, je hebt niet voor niets een abo op Sport1, toch? Hebben ze verdorie de rechten niet meer! Wel dat saaie Italiaanse en Franse voetbal maar niet meer de Bundesliga. Mocht ik medestanders hebben: stuur even een mail naar klantenservice@alleenopeen.tv , als er maar genoeg klachten komen is men misschien bereid weer te onderhandelen, ik overweeg nu het abonnement stop te zetten. bron: klantenservice, zie onderstaand antwoord op mijn mail. Allereerst bedankt voor uw mail aan Film1Sport1. Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat wij momenteel niet de rechten hebben van de Duitse Bundesliga. We begrijpen dat dit erg vervelend is en we zullen uiteraard nog onze uiterste best doen u te kunnen voorzien van het Duitse voetbal. We raden u aan om de website van Sport1 www.sport1.nl in de gaten te houden om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Film1Sport1 -- aub géén voetbaldiscussie -- Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast sattaz Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 @Neptunus, Misschien heb je hier nog iets aan. Met vriendelijke groeten sattaz
druid Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 bundesliga rechten liggen bij eredivisie live als ik me niet vergis? Ik begrijp de frustratie, wordt denk ik een mooi seizoen, overweeg een sky abbonement te nemen voor de bundesliga. xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Alfons Verbiest Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Origineel bericht van: druid bundesliga rechten liggen bij eredivisie live als ik me niet vergis? Ik begrijp de frustratie, wordt denk ik een mooi seizoen, overweeg een sky abbonement te nemen voor de bundesliga. Nee hoor, Sport1 en EredivisieLive hebben een gezamenlijk bod gedaan, maar dat werd te laag bevonden.
EL PIÑO Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 In eerste instantie concurreerden ze met elkaar en dat heeft Sportfive (het bureau dat de rechten exploiteert) een beetje tegen elkaar uit geprobeerd te spelen maar zowel Eredivisie Live als Sport1 hadden na een tijdje zoiets van 'te duur'. Sportfive had een bedrag in gedachten dat niet gehaald werd ondanks het tegen elkaar uitspelen en daarna kwam er een gezamenlijk bod dat eveneens werd afgewezen. Sportfive is een heel gewiekst bureau, maar wat de handelsgeest betreft hebben de zenders wel gewonnen. Helaas is Nederland maar een stipje op de kaart en niet belangrijk voor de Bundesliga. De kans dat Sportfive ze alsnog voor een lager bedrag verkoopt schat ik op bijna nul. De hoop ligt dus bij Eredivise Live en Sport1, hopelijk hebben die toch zo'n plichtsgevoel tegenover hun klanten (zeker Sport1) dat ze alsnog meer gaan bieden. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
digitaal kijker Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Origineel bericht van: chukky2 En maar bergaf ...... Film1 en sport1 zijn niet van CD hé,daar kan je CD niet van aanspreken, maar het is overal wel crissis,dit resulteert dan in zo dingen, spijtig,maar het is nu zo. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
voodoodoll Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Origineel bericht van: EL PIÑO De hoop ligt dus bij Eredivise Live en Sport1, hopelijk hebben die toch zo'n plichtsgevoel tegenover hun klanten (zeker Sport1) dat ze alsnog meer gaan bieden. Sport1 heeft rechten genoeg om hun zenders te vullen. Volgende week start de Premier League weer en zijn er elke zaterdag om 16.00hr 6 wedstrijden om uit te kiezen. Daarnaast is er om half zeven op zaterdag ook een Premier League wedstrijd en hetzelfde geldt voor de sloten op zondag. Daarnaast begint de Serie A en La Liga ook weer over een paar weken en zit zondag ook wel goed vol zonder dat de Bundesliga eigenlijk gemist wordt! Ligue 1 en de occasionele wedstrijden uit Portugal en Schotland niet vergeten en na een tijdje mis je niks meer Plichtsmatig hadden ze dus vorig seizoen een veel groter probleem toen ze geen Spaans voetbal konden uitzenden. De Bundesliga heeft een probleem in Europa, het lijkt me dat er in meerdere landen nog een rechten verkocht zijn. Sportfive zal z'n kar mogen draaien, niet Sport1. Maar da's weer puur mijn mening.
rommelaar Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Origineel bericht van: EL PIÑO In eerste instantie concurreerden ze met elkaar en dat heeft Sportfive (het bureau dat de rechten exploiteert) een beetje tegen elkaar uit geprobeerd te spelen maar zowel Eredivisie Live als Sport1 hadden na een tijdje zoiets van 'te duur'. Sportfive had een bedrag in gedachten dat niet gehaald werd ondanks het tegen elkaar uitspelen en daarna kwam er een gezamenlijk bod dat eveneens werd afgewezen. Sportfive is een heel gewiekst bureau, maar wat de handelsgeest betreft hebben de zenders wel gewonnen. Helaas is Nederland maar een stipje op de kaart en niet belangrijk voor de Bundesliga. De kans dat Sportfive ze alsnog voor een lager bedrag verkoopt schat ik op bijna nul. De hoop ligt dus bij Eredivise Live en Sport1, hopelijk hebben die toch zo'n plichtsgevoel tegenover hun klanten (zeker Sport1) dat ze alsnog meer gaan bieden. Bijde zenders hebben een bepaald budget waar de verschillende rechten uit worden betaald.Dit budget kan m.i. alleen worden verhoogd als de beide zenders meer abbo's verkopen of met een maandelijkse verhoging van de abonnementsprijzen en daar zit niemand op te wachten. Ik denk dat sport 1 heel graag wil maar er geen geld bij willen leggen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Neptunus Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2009 Even nog een reactie als topicstarter: uiteraard wordt met deze kritiek niet CDS bedoeld, die heeft hier helemaal niets mee te maken. Verder blijft er zeker een groot aanbod over maar ik vind bijvoorbeeld die Italiaanse wedstrijden voor die halflege stadions niet om aan te gluren. Komt ook nog eens bij dat ik zaterdagmiddag altijd tijd had om te kijken en ik vind dat het voetbal in Duitsland erg leeft. Ook heb ik er wel begrip voor dat men afhaakt als er teveel wordt gevraagd maar daarom mag je nog wel melden dat ze de rechten niet meer hebben, tot een paar dagen voor de start van de Bundesliga stond op de site van Sport1 nog gewoon de Bundesliga. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast pellem Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Eurosport 2 heeft voor diverse landen in Europa de rechten van de Bundesliga verworven: Vooral in oost-Europa kan dus gewoon het voetbal gevolgd worden (oa via de Thor op 0.8) gecodeerd dat wel via Nagravision. Elk weekend zijn er ongeveer 5 wedstrijden live te volgen. Helaas zal onze Eurosport 2 deze beelden niet doorgeven: Dat heeft dus weer met die rechten te maken. Maar zeer binnenkort zal Eurosport 2 ook een HD kanaal gaan starten: met dezelfde programmering mbt Eurosport 2 SD. En waarschijnlijk ook te zien via de Thor. We wachten het dus maar in spanning af, wat het in Nederland nog gaat brengen. De verkoopprijs zal waarschijnlijk verlaagd gaan worden na een paar speelronden. Dat lijkt de meest logische ontwikkeling. Dus even volhouden: voetballiefhebbers! En eerst maar lekker genieten van het andere voetbal.
Alfons Verbiest Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Eurosport 2 HD zendt al uit via de Hotbird. Maar voorlopig alleen voor de Poolse markt. Helaas. Als ik naar Eurosport HD kijk en naar Eurosport 2 lijkt me toe dat het Eurosport 2 HD beeld zo'n 100x mooier is dan de gewone versie. Bron: King of Sat Eurosport 2 HD
druid Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Origineel bericht van: Neptunus Ook heb ik er wel begrip voor dat men afhaakt als er teveel wordt gevraagd maar daarom mag je nog wel melden dat ze de rechten niet meer hebben, tot een paar dagen voor de start van de Bundesliga stond op de site van Sport1 nog gewoon de Bundesliga. helemaal mee eens, maar waarschijnlijk hadden ze nog hoop dat het alsnog in orde kwam. Tele2 Voetbal is toendertijd ook in hele korte tijd voor het begin van seizoen op de satelliet gekomen. xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen