Amager95 Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker eens zoeken hé de info staan in het eerste bericht. er zal met de tijd meer info over komen. Lees dan nog maar eens goed, het staat er niet! VT1 zegt mij ook totaal niets.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik vind dit ook allemaal maar erg vaag. Heb dit al eerder gezegd. Normaal gesproken als je zo iets begint, dan schakel je alle mogelijke media-kanalen in, via de vakpers..weet ik veel. Dan doe je huiswerk en ga je een marketing campagne beginnen. Dit projekt vind ik bij voorbaat al op zijn zachts gezegd vreemd. Wie gaat er nou via facebook dit soort meldingen doen?
Braintje Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Op een Nederlands forum - jammer dat er hier geen links geplaatst mogen worden - staat te lezen dat het om uitgelekte informatie gaat. De zenders gaan van start tegen winter 2010 omdat dan de kijkdichtheid het grootst is. Vanaf midden 2010 komt er een grootschallige campagne om de zenders te promoten. Tot dan wordt er geen informatie meer meegedeeld noch uitgelekt.
digitaal kijker Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 oei dan heb ik daar aan meegeholpen, sorry daarvoor dan, ze hebben ook een uitzending online op de spaanse spot op de hispasat, ken alleen hun freq niet van de dj radio network. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
digitaal kijker Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 Origineel bericht van: Braintje Op een Nederlands forum - jammer dat er hier geen links geplaatst mogen worden - staat te lezen dat het om uitgelekte informatie gaat. De zenders gaan van start tegen winter 2010 omdat dan de kijkdichtheid het grootst is. Vanaf midden 2010 komt er een grootschallige campagne om de zenders te promoten. Tot dan wordt er geen informatie meer meegedeeld noch uitgelekt. klopt,net even de facebook pagina bekeken en de foto's en info over de zenders zijn weggehaald. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Citaat: De zenders gaan van start tegen winter 2010 omdat dan de kijkdichtheid het grootst is. Weer zoiets...deze club moet nog veel leren. Als je in de winter gaat beginnen vanwege de grotere kijkdichtheid, dan pies je naast de pot, want op het moment dat je via satelliet uitzendt is de kijkdichtheid gelijk aan nul. Voordat de target groep van jouw super kanaal heeft gehoord en de zender(s) ook werkelijk ontdekt, gevonden, ingescanned en vooraan in zijn zenderlijst heeft gezet is de winter al lang voorbij. Wil je werkelijk kijkdichtheid, zul toch echt ook in SD moeten gaan uitzenden. Het overgrote merendeel van je markt kijkt altijd nog SD. HD heeft nauwelijks marktpenetratie.
mereltje Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Kan er een jaar een slot op ! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
chukky2 Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 idd, er zijn al zo veel zenders willen beginnen , en meestal komt er niets van in huis. En hier moeten we dan nog 1jaar en znkele maanden op wachten .
digitaal kijker Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 ik ga er niet veel over zeggen,maar ze werken via satelliet al paar maanden voor andere projecten, en die zijn geslaagd, meer zeg ik er niet meer over. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
mereltje Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker ik ga er niet veel over zeggen,maar ze werken via satelliet al paar maanden voor andere projecten, en die zijn geslaagd, meer zeg ik er niet meer over. Je hebt toch geen geheimpjes voor ons Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
digitaal kijker Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 er is hier al teveel verteld, we wachten betere paar maandjes voor nieuws Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Amager95 Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker er is hier al teveel verteld, we wachten betere paar maandjes voor nieuws Lijkt wel op Henk van de Meijden van vroeger; iets aankondigen en dan blijft alles in het midden met echte informatie en weet je nog niets.
Sverige Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker er is hier al teveel verteld, we wachten betere paar maandjes voor nieuws wat is dat nou voor onzin... hoe meer bekendheid een zender krijgt hoe beter het me voor die club lijkt... maar ja, als je kanalen als facebook gebruikt zal het wel niet de bedoeling zijn dat er ook gewone mensen naar de zender kijken.... [niet dat ik denk dat facebookers geen gewone mensen zijn hoor, maar ik vind dit soort sites altijd een beetje vreemd... nog vreemder is het dat mensen er hun hele leven neerzertten, terwijl die zelfde mensen het er heel erg moeilijk mee hebben dat emails en telefoongesprekken geregistreerd worden dmv bijvoorbeeld de FRA wet zoals die in zweden bestaat] - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
matthew_be_wvl Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Oh, ik vind dat niet vreemd dat ze via facebook reclame maken hoor. Da's één van dé nieuwe media bij uitstek. Maar wat is de pagina van die zenders eigenlijk op facebook? Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
digitaal kijker Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2009 alle info is gisteren weggehaald op die pagina. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen