Ga naar inhoud

8 lnb,'s 1 kabel naar binnen en 8 sat onvangers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is het mogelijk om 1 waver met 8 lmb's via 1 kabel baar binnen laten komen en dan weer splitten naar 8 satontvangers die gelijk gebruikt kennen worden en allemaal op een ander kanaal

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Nee.

het heet LNB, niet LMB!

Geplaatst:

Nee. Afgezien van de gebruikte switches en waar deze geplaatst worden heb je altijd een minimum van 1 kabel per receiver.

In het door jou geschetste verhaal 8 kabels.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

het is de bedoeling om 1 schotel op het dak tezetten zo dat al me buren er gebruik van kan maken het gaat over totaal iets van 16 aansluitingen iemand een idee?? maar wel zo goedkoop mogelijk

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Welke satellieten willen al me buren dan zien?

Geplaatst:

denk wel dat de meest gangbare sats worden,

wat iedereen gewoon heeft, 28o/23o/19o/13o/9o/5o/1w/5w

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

8 kabels naar binen en 1 kabel per decoder dat is te doen, met de spaun multiswitch sms17089nf in cascade met een 2de multiswitch.

T'is niet goedkoop wat je daar vraagt.

Ik hoop dat er geen hartlijders bij de buren zijn als je gaat vertellen wat het zal kosten.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:
Origineel bericht van: mebo870
8 kabels naar binen en 1 kabel per decoder dat is te doen, met de spaun multiswitch sms17089nf in cascade met een 2de multiswitch.

Als je 8 verschillende posities wil ontvangen met een multiswitch moet je dan geen 4 kabels per LNB voorzien (HorLow, HorHigh, VertLow, VertHigh) dus 32 in totaal?
Geplaatst:

De multiswitch kan toch ook buiten komen? Mits opgeborgen in een waterdichte kast en voorzien van elektra.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Tuurlijk kan dat, maar ik moet de eerste multiswitch nog tegenkomen met 8 satellieten in, op alle banden wel te verstaan. Dan nog moet je nog steeds met minimaal 4 kabels naar binnen. De topicstarter wil met 1 kabel naar binnen, dat gaat dus niet lukken.

PLinux member

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

En.....het mag niks kosten. crazy

Dit projekt lijkt me niet echt levensvatbaar.

Geplaatst:

Laatst liep ik in een parkeergarage van een apparatementenblok en als ik daar de hoeveelheid kabels zag lopen voor de gemeenschappelijke satelliet ontvangst... En daar zaten maar twee sat posities op (19,2O en 23,5O).

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen