Gast beukenootje Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Hallo, Ik heb een Diablo Cam Wifi en een Kathrein UFS 910 HD Zodra ik de Diablo in de Kathrein steek dan gaat het beeld en geluid van de Kathrein stotteren Op alle kanalen FTA of Pay maakt niks uit het hapert en stotterd met regelmaat. Met de Diablo in een DM 7000 werkt pefect en in een Vissionnet FCIS7000 ook perfect Zit er ergens een instelling op de Kathi die ik over het hoofd zie Wie kan mij verder helpen. Groet, Henk.
Gast beukenootje Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Origineel bericht van: beukenootje Hallo, Even een update Heb inmiddels AAF Rising Sun in de Flash staan Als ik de Diablo Wifi nu in de Kathi steek doet het beeld even raar, zal in de initialisatie van de cam liggen, vervolgens geen beeld, wel FTA geen Paychannels Maar het gestotter is nu weg volgens mij. Als ik in de Diablo naar Serverstatus ga dan is die CONNECTET Maar het beeld blijft zwart. Iemand een Idee. Krijg Incubuscamd ook al niet aan de loop. Ik heb een Diablo Cam Wifi en een Kathrein UFS 910 HD Zodra ik de Diablo in de Kathrein steek dan gaat het beeld en geluid van de Kathrein stotteren Op alle kanalen FTA of Pay maakt niks uit het hapert en stotterd met regelmaat. Met de Diablo in een DM 7000 werkt pefect en in een Vissionnet FCIS7000 ook perfect Zit er ergens een instelling op de Kathi die ik over het hoofd zie Wie kan mij verder helpen. Groet, Henk.
Gast SatMann Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 probeer eens met mbox. incubus heeft nogal de neiging op vele kathi's niet goed te werken. SatMann
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen