Gast draver Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Hallo ik heb de volgende vraag,wij hebben in Spanje een standaard Strong 8000srt decoder staan met nieuwe canaldigitaal kaart,nu was er een bewoner die mij zondag 2 augustus een sms je stuurde dat hij alleen Net 5 had ik heb hierop een nieuwe update aangevraagd en hoorde later dat de huurder de Ned zenders had. Nu is mijn vraag heeft canaldigitaal de zenders weer openstaan vanwegen de velen problemen of is mijn decoder gewoon geschikt voor de nieuwe kaart en de update daar van.
hendrik97 Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Hallo, Ik had vorige week hetzelfde probleem, alleen Net5 maar dan wel met de Sattracker 4.0 Merlin firmware (dus niet standaard). Ook ik heb (uiteindelijk) een heractificatie aangevraagd en daarna werkte alles weer. Dus het lijkt hiermee NIET aan de firmware in de ontvanger te liggen (standard of sattracker). P.S. Zover ik weet zijn alle kanalen weer SECA gecodeerd en staat er niks open (behalve BVN natuurlijk). mvrgr\ Hendrik. Voorheen bekent als hondasat maar sat4all kende me niet meer onder deze naam! => 2x Strong 8000/8100, funke & triax 64cm schotels met duo lnb astra 19.2/hotbird 13, sattracker 4.0 <=
Gast draver Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Hallo Hendrik 97 bedankt voor je reactie vrg Draver
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen