portier Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 HAllo beste mensen ik heb en vraag mischien al wel beantwoord maar kan hem niet goed vinden. Mijn vraag is hoe kan ik mijn opgenomen dvd of andere films kijken via mijn DB 7000 PLI lolite .Heb al en bestand overgezet in de HDD maar wel beeld maar geen geluid .Zou iemand mij daarbij kunnen en willen helpen .Ik vindt het zonde om nu iedere film die ik douwload eest te moeten branden terwijl het ook anders kan Bij voorbaat Dank EN VERWENT DB GEBRUIKER
joeri peeters Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Heb je de dvd player plugin al gedownload. Samsung UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird
portier Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 nee kan hem niet vinden in douwloads en als ik hem heb ben ik ban dat het te graat is voor mijn interne geheugen .
portier Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 heet die dreamDVD o.82a zo ja kan ik hem dan op de USB stik zetten ipv intern geheugen ivm plaat vrij te houden .
Ome Merde Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 .vob files (dvd) kan ie al afspelen zoals je zegt echter geen geluid. dit klopt, alleen via DTS kan je er geluid bij krijgen, dus als je een DTS decoder hebt staan, vuur die eens aan mits ie is aangesloten. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen