Gast decodertje Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 waar gaat de jackpot vallen van de staatsloterij? ik gok almere 27.5 miljoen lekker hoor. oja heb 1 straat grtz decodertje
Psychosammie Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Bij mij natuurlijk! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
D.Quijote Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik heb er een heel vijfje aan gewaagd. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast decodertje Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Bij mij natuurlijk! das altijd nog beter dan in het dorp van ome merde
DeBeek Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Jammert...... 107 Teletekst ma 10 aug *************************************** Run op staatsloten op laatste dag *************************************** ` Vandaag zijn nog eens ruim 900.000 staatsloten verkocht.Tot 13.00 uur konden loten worden gekocht voor de trekking van deze maand,met een record- jackpot van 27,5 miljoen euro.Wie de jackpot met eenvijfde lot wint,krijgt een evenredige prijs. In totaal zijn 8,6 miljoen loten over de toonbank gegaan.Dat is iets minder dan het record van juli vorig jaar,toen de jackpot er ook gegarandeerd uitging. Winkels in Hilversum,Lelystad en Almere konden vanochtend geen loten verkopen wegens een brand in een schakelkast van KPN.De storing was om 13.00 uur voorbij maar toen was de verkoop gesloten. *************************************** volgende nieuws weer&verkeer sport
Gast aart44 Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Ik heb er een heel vijfje aan gewaagd. Salu2, D.Quijote Ze maken net bekend dat hij op een vijfde lot is gevallen dus de hoofdprijs is 5.5 miljoen.
Gast hummiesat Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Citaat: waar valt de jackpot natuurkundig gezien naar beneden.
Gast privatos Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Jackpot is gevallen op 1/5 lot. Dit houd in, dat volgende maand weer een jackpot is van 27,5 miljoen. Wordt dan toch de jackpot systimatisch hoog gehouden om de verkoopcijfers te beinvloeden ? Eerst valt de jackpot maanden niet en dan op 1/5 lot en volgende maand weer een enorme jackpot. Als je het mij vraagt, zit er een addertje onder het gras. Leo.
Gast sattaz Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: D.Quijote Ik heb er een heel vijfje aan gewaagd. Salu2, D.Quijote Ze maken net bekend dat hij op een vijfde lot is gevallen dus de hoofdprijs is 5.5 miljoen. @aart44, Ik mag toch aannemen dat er 5 stuks 1/5 lotjes verkocht zijn zodat het totaal uit te keren bedrag i.z. de jackpot 27,5 miljoen is?! Met vriendelijke groeten sattaz
NINjak Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Elke 5de lot is dus ook een uniek nummmer.... nee dus geen andere 4 mogelijke winnaars!
Gast privatos Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Origineel bericht van: NINjak uniek nummmer.... nee dus geen andere 4 mogelijke winnaars! Dat is nou juist wat ik bedoel. Blijft er 22 miljoen staan in de (staats)kas. Leo.
Gast aart44 Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Origineel bericht van: sattaz @aart44, Ik mag toch aannemen dat er 5 stuks 1/5 lotjes verkocht zijn zodat het totaal uit te keren bedrag i.z. de jackpot 27,5 miljoen is?! Met vriendelijke groeten sattaz Laat ik nu altijd precies hetzelfde te hebben gedacht maar nu in "één vandaag" zeggen ze toch echt dat niet alles wordt uitgekeerd alleen dat 1/5 lot is misschien verkocht in die serie de andere vier onverkocht of zoiets.
Gast c.c. Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Zenuachtig zeker,Hij vald gewoon bij mij.
Golfdiesel Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 hier natuurlijk Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Ome Merde Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 ik ben d'r mee opgehouden, kost alleen maar klauwen met geld en uitkeren ho maar ... d'r is d'r maar 1 die er wel bij vaart en da's Wouter. neen, ik kras zo nu en dan es wat bij de pomp merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen