Ga naar inhoud


waar valt de jackpot


Gast decodertje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Er wordt door de staatsloterij gesuggereerd dat het de loterij is met de meeste winstkansen maar is dat wel zo?

 

Bovendien vind ik de prijs van bijvoorbeeld 500 euro voor als je maar liefst 4 cijfers goed hebt (wat is eigenlijk de kans hierop?) belachelijk laag.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sta er zelf ook best negatief tegenover over het winnen hiervan.

maar iets zegt me toch dat als je niet mee doet dat je nog minder kans maakt.

ikzelf ken eigenlijk niemand die ooit iets heeft gewonnen of iemand via via die iets gewonnen heeft(behalve de staat whistle).

 

heeft hier iemand een succes verhaal boven de 1000 euro bij de staatloterij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan het nergens terugvinden, maar Koot en Bie hebben jaaaren geleden (1983) een parodie gedaan, waarbij de directeur van de Staatsloterij werd geïnterviewd.

 

De essentie was, dat men hem vroeg uit te leggen hoe het mogelijk was, dat zijn vrouw al 3 keer de hoofdprijs had gewonnen, en de rest van het jaar zijn familieleden steeds hoge prijzen wonnen.

 

Op de Simpelsite staat er dit over:

 

Reportage over de Staatsloterij. Interview met mr. H.T.M. van Beumelen, een van de dertig adjunct-directeuren van de Staatsloterij. Van deze adjunct-directeuren blijken er vele al minstens één keer de honderdduizend te hebben gewonnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: el bobo
ikzelf ken eigenlijk niemand die ooit iets heeft gewonnen of iemand via via die iets gewonnen heeft(behalve de staat whistle).
heeft hier iemand een succes verhaal boven de 1000 euro bij de staatloterij?

Origineel bericht van: decodertje
het word wel erg stil nu :D


@el bobo & decodertje,

Ik ken 2 (ex-)collega's van mijn werk die grote prijzen hebben gewonnen.
De een 100.000 gulden en de ander 50.000 gulden.

Met die wetenschap schiet ik overigens zelf niet zoveel op.
In al die 25 jaar dat ik nu meedoe is mijn grootste prijs 50 gulden geweest :D


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Hier ook een jaar of tien geleden met 10 collega's ƒ 100.000,- gewonnen.

We speelden al een aantal jaren iedere maand met een straatje mee en toen dus een mooie prijs gewonnen. Daarna nog wel eens € 1500 gewonnen.

 

En deze maand zelf het astronomische bedrag van € 8 gewonnen en met het "collegastraatje" € 245,50

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een winnaar ik speelde vroeger samen met mijn broer altijd twee hele loten en een keer 10.000 gulden gewonnen toen ging er nog 25% kansspel belasting af dus ieder 3.750 gulden.

Verder ook nooit meer iets boven de 50 euro gewonnen en ik ben een trouwe speler.

 

Verder weet ik van een collega die 100.000 gulden heeft gewonnen.

Sinds de €uro tijd weet ik van niemand in mijn kennissenkring iemand die een grote prijs gewonnen heeft. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik speel al jaren automatisch mee en verder dan een paar keer je eigen geldje of 5 euro is het niet gekomen. Ik kap er dan ook mee, dit in tegenstelling tot de Postcodeloterij, daar durf ik niet mee te stoppen want dan zal je zien dat ze voor de deur van mijn buurman staan, met een BMW ofzo!

 

Overigens heb ik daar ook zelden wat gewonnen, wél laatst een keer vrijkaartjes voor een heerlijke sauna!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...