Ga naar inhoud

[DM800HD] error na flashen dm800

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb een vraagje over flashen van de 800 krijg steed een error als ik hem erna opstart.wat doe ik niet goed

of is er iemand in Amstedam die me daar zou bij willen helpen

alvast bedankt,Jan

Geplaatst:

CA = C onditional A ccess. Er is dus nog geen decoder beschikbaar. Deze downloaden en installeren of een CI module gebruiken. Je kunt via de satelliet ook even een FTA kanaal selecteren. Er zou dan beeld moeten verschijnen.

Al naar gelang het image wat je gebruikt zullen er EMU mogelijkheden zijn.

Geplaatst:

dan maakt je securitychip geen goed contact.

Denk dat je met de verkoper moet overleggen over reparatie / omruilen.

Geplaatst:

Ben je al iets verder met dit probleem?

Ik heb nl. exact hetzelfde. De box heeft een mac-adres dat begint met 00:09:34..., dat moet dan een originele DM800 zijn, ook gezien de prijs, die omgerekend rond de 400 Euri was.

Ik kan de box met Dreamup via com1 niet bereiken, noch een ip-adres vinden met DCC. Hij staat op tilt en zie geen mogelijkheid om hem uit coma te krijgen.

Zijn er slimmerikken die het wel gelukt is?

Geplaatst:

Dream open draaien en de security chip even wat heen en weer bewegen als dit wil, Misschien werkt het dan weer.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan V
het is geen cloon heb de verschillen bekeken
jan

Probeer toch maar eens serieel een "oud" image met bootloader 69 als ie dan weer draait weet je genoeg.

Clones veranderen ook de voedingsfotoos kloppen niet meer en dat van die sleuven in de behuizing ook niet, draai um eens open en kijk eens of er een heatsink op de proc zit.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:

Waarschijnlijk is dit dus toch een clone(!)... en dat voor 400 Euro(!!!!) Ik zou hem retour zenden waar je hem gekocht hebt... en eventueel als het mag vermelden waar om iedereen te waarschuwen.

Toch kan het nog altijd zo zijn dat hij de security chip niet goed ziet. De eerste bootloaders keken alleen naar de ATR van de kaart en momenteel wordt meer gecheckt.

Maak dan wel van te voren eventueel foto's van het buiten en binnenwerk zodat we deze kunnen herkennen. Bij de echte DMMs hoort de security chip o.a. met "blackshit" vast te zitten en heeft de microcontroller geen koelellement.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

littlesat zou ik die dan aan jou kunnen zenden de foto's

om het verschil te kunnen bepalen,ik weet niet of ik hier op dit forum foto's mag plaatsen

Jan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen