Jan V Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 hallo, ik heb een vraagje over flashen van de 800 krijg steed een error als ik hem erna opstart.wat doe ik niet goed of is er iemand in Amstedam die me daar zou bij willen helpen alvast bedankt,Jan
Gast Mimisiku Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 CA = C onditional A ccess. Er is dus nog geen decoder beschikbaar. Deze downloaden en installeren of een CI module gebruiken. Je kunt via de satelliet ook even een FTA kanaal selecteren. Er zou dan beeld moeten verschijnen. Al naar gelang het image wat je gebruikt zullen er EMU mogelijkheden zijn.
Gast pieterg Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 dan maakt je securitychip geen goed contact. Denk dat je met de verkoper moet overleggen over reparatie / omruilen.
NailZ Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 is het geen cloon?? NailZ dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100
Jan V Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 het is geen cloon heb de verschillen bekeken jan
Gast Teddy3943 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Ben je al iets verder met dit probleem? Ik heb nl. exact hetzelfde. De box heeft een mac-adres dat begint met 00:09:34..., dat moet dan een originele DM800 zijn, ook gezien de prijs, die omgerekend rond de 400 Euri was. Ik kan de box met Dreamup via com1 niet bereiken, noch een ip-adres vinden met DCC. Hij staat op tilt en zie geen mogelijkheid om hem uit coma te krijgen. Zijn er slimmerikken die het wel gelukt is?
Happy2000 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Dream open draaien en de security chip even wat heen en weer bewegen als dit wil, Misschien werkt het dan weer. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
D_liver Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: Jan V het is geen cloon heb de verschillen bekeken jan Probeer toch maar eens serieel een "oud" image met bootloader 69 als ie dan weer draait weet je genoeg. Clones veranderen ook de voedingsfotoos kloppen niet meer en dat van die sleuven in de behuizing ook niet, draai um eens open en kijk eens of er een heatsink op de proc zit. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Littlesat Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik heb nog nergens goede verschillen gezien die juist zijn om een clone te herkennen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Jan V Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2009 ik heb het met bootloader 69 en een oude image er in gezet en hij draaide weer,(wat wil dit zeggen dat het een clone is) jan
Littlesat Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Waarschijnlijk is dit dus toch een clone(!)... en dat voor 400 Euro(!!!!) Ik zou hem retour zenden waar je hem gekocht hebt... en eventueel als het mag vermelden waar om iedereen te waarschuwen. Toch kan het nog altijd zo zijn dat hij de security chip niet goed ziet. De eerste bootloaders keken alleen naar de ATR van de kaart en momenteel wordt meer gecheckt. Maak dan wel van te voren eventueel foto's van het buiten en binnenwerk zodat we deze kunnen herkennen. Bij de echte DMMs hoort de security chip o.a. met "blackshit" vast te zitten en heeft de microcontroller geen koelellement. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Jan V Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2009 littlesat zou ik die dan aan jou kunnen zenden de foto's om het verschil te kunnen bepalen,ik weet niet of ik hier op dit forum foto's mag plaatsen Jan
xilorp Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik zou die foto`s ook wel willen zien eigenlijk. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen