crammikske Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 zie titel. ik heb vrijdag een dm800 gekocht net over de Duitse grens. in de winkel verzekerde ze mij dat het 3de generatie model is. serie nummer begint met 9622 enz. verder heb ik ook problemen met de ontvangst. ik krijg enkel de astra 19.2 binnen terwijl ik 4 lnb's heb met een visiosat. woensdag komt er iemand alles uitmeten, maar we vermoeden dat het de diseq gaat zijn , die niet correct geschakeld word. diseq is er een van het merk "maximum". als ik de lnb 1 op 1 aansluit krijg ik alle zenders binnen. ik heb ook alle mogelijke settings geprobeerd van eenvoudig tot geavanceerd met de instellingen voor de diseq 1.0 tot 1.2 met alle mogelijke instellingen. alvast bedankt om t reageren. Marc Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps. tvv + hd. --------------------------------------------------------------
Rytec Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Switches van EMP Centauri werken het beste met een dreambox. Anderen zullen zeggen dat ze geen problemen hebben met Maximum of ander merk. Ik heb die ook allemaal al gehad en na verloop van tijd toch vervangen door EMP Centauri, nu "voorlopig" geen problemen meer. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
ransjooman Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Probeer eens de 4-1 switch van EMP Centauri(P.164IW ) Werkt op mijn DM800 perfect. edit:Rytec was me al voor. DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.
crammikske Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 ik heb ondertussen een switch van johansson gekocht, en zie, het werkt, allemaal bedankt voor de tip Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps. tvv + hd. --------------------------------------------------------------
Snoopy Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Mijn DM800 werkt overigens prima in combinatie met een Maximum.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen