Gast peterrr Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 De titel zegt het al, ik zoek een goede afstands bedieniening. Meestal werkt Humax hdci en andere sat.tuners niet met een universele. Wie weet welk merk, een simpel (ergonomisch) en niet met Touchscreen model heeft wat vind ik niet lekker. Ik moet "iets" indrukken. De Phillips universele die ik heb werkt in ieder geval niet met mijn Hummi en een sony scherm. groet en bedankt vast, Peterr
columbo Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 kijk eens bij classic.meschien zit daar iet bij wat geschikt is.komt uit duitsland,dus ....... -serviceparts.com
naze1975 Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 kijk ander eens bij mijn onderschrift een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
Gast peterrr Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik heb idd sinds van de week een logitech harmony. zoeentje waar je via het net de codes van de apparaten inlaad. en hij werkt top. Groet peterr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen