seije017 Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 een kennnis van mij heeft een dreambox 500c . met geen beeld op de erotiek zenders. nu wilde ik er een versterker tussen plaatsen. de ziggo monteur gaf het advies om er een retourversterker tussen te plaatsen!. nu is mijn vraag zijn die dingen er / of voldoet een gewone versterker ook .
Gast aart44 Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Origineel bericht van: seije017 nu is mijn vraag zijn die dingen er / of voldoet een gewone versterker ook . Ze zijn er wel bij UPC hebben ze de Tratec FDU-44 google daar eens op of ze voor Ziggo andere aanraden weet ik niet.
metropar Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 de hirschmann ghv 20m kost een paar centen maar behoord tot de top met: 3 normale uitgangen en 1 retour de retour is voor gebruik met internet via de kabel gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Snurker Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Probeer eerst eens direct bij die ingang of die zenders wel doorkomen.. Ik heb al bij tal van huishoudens een te lage waarde van de digitale bandbreedte aangetroffen. Een retour kanaal is alleen voor interactieve digitale TV noodzakelijk en zeker niet voor een dreambox. De versterker moet altijd NA het aftakpunt van het internetfilter geplaatst worden. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen