Gast xt500 Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Beste mensen, Ik heb er al veel over gelezen op het forum. Maar krijg de boel toch niet aan de gang, daarom even een beroep op de "techneuten" Ik ben in het bezit van een 7025 met twin tuner. Een van de eerste modellen. Buiten hangt een multytenne twin. Altijd goed gewerkt. na Nieuwe orange kaart van CD zijn de problemen begonnen. Eerst alleen nog ned 1,2en3 daarna alles zwart. (canaal digitaal canalen) Eerst 3 dagen achter elkaar een activatie signaal laten sturen. Dat bracht niets. Ton nieuwe Gemini 2-440 gedownload, daarna CCcam 2.2 geinstalleerd, inclusief de configs. tussendoor ook weer een aantal activatie signalen laten sturen, maar nog steeds geen beeld. Ik heb een goed signaal, zonder Ber en de kanalen locken perfect. Ik heb geen cam moudulen alleen het kaartje. Ik heb een CCcam info applicatie gedownload maar die geeft aan dat CCcam vermoedelij niet is gestart? Terwijl via Blue panel dit wel degelijk is geinstalleerd en dit ook in de info balk vermeld wordt. Wat gaat er nu mis, graag een beetje hulp
Stormwind Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 cccam starten onder menu instellingen softcam setup, ik hoop dat dit in gemini ook zo werkt, flash anders milo image werkt direct met cccam http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download Dreambox 8000 4*S2 1TB HDD 1GB CF Wavefrontier T90 Samsung LEDTV UE32B7020 My DM8000 is powered by OpenPli
Gast xt500 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Hoi stormwind bedankt voor de suggestie. Ik heb de milo image geinstalleerd en voor het eerst de kaart info goed op kunnen vragen. Management stond nog op juni 2009, daarom maar weer een activatie aangevraagd. 10 minuten later management tot oktober 2009, canaal digitaal tot september 2009 softcam herstart en jawel beeld op net5. daar stond hij toevallig op. Maar het vreemde is geen beeld op de andere nederlandse zenders. Box opnieuw starten geeft geen soelaas. Uurtje later lijkt het plots allemaal wel te werken. bedankt voor je hulp
Stormwind Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Mooi dat het nu werkt, graag gedaan Dreambox 8000 4*S2 1TB HDD 1GB CF Wavefrontier T90 Samsung LEDTV UE32B7020 My DM8000 is powered by OpenPli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen