Gast sluwtje1974 Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Hallo, Is er nog wat open te krijgen op de astra met een strong 6355 bijvoorbeeld de nederlandse kanalen en de commerciele. Zo ja, en met wat? Ik beschik nu over een joker cam met funcard, maar het is een tijd geleden dat ik deze heb gebruikt, kan ik hier nog wat mee?
rienk Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Origineel bericht van: sluwtje1974 Hallo, Is er nog wat open te krijgen op de astra met een strong 6355 bijvoorbeeld de nederlandse kanalen en de commerciele. Zo ja, en met wat? dit zal denk ik de 6855 zijn ? en ja dit lukt met een orgineele kaart prima Rienk
Olie Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 6355 gaat prima met aston en ci van CD HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
Hellum Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Origineel bericht van: sluwtje1974 Hallo, Is er nog wat open te krijgen op de astra met een strong 6355 bijvoorbeeld de nederlandse kanalen en de commerciele. Zo ja, en met wat? Ik beschik nu over een joker cam met funcard, maar het is een tijd geleden dat ik deze heb gebruikt, kan ik hier nog wat mee? Er is alleen nog iets open te krijgen als je een originele smartcard koopt, anders kun je het gewoon vergeten. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen