Tonskidutch Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Hoi, met als hoofd sortering de providers en dus gebruik van bouqet 3 velden (video button) misschien heeft iemand profijt van deze sortering ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2009 en van vandaag een update na uitgebreide scan (wegens vernieuwingen kingofsat.net) ciao Second Life Mungo Parker
frankiej Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 dank u dank u! dreambox 7020 gemini (mounted @ hdd pc), WF-T55 met 4 Inverto twins en 2 Edision 4-1 switches.
Tonskidutch Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Geplaatst: 10 september 2009 vreemd dat de oudere nog steeds gedownload wordt en de nieuwere lijst niet zou eens een moderator de oudere kunnen weg gummen? ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Geplaatst: 20 september 2009 de laatste update 19,2 neem deze zip voor enigma1 ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2009 alweer een paar updates 13, 19,2, 23,5 en 28,2 (,5) nieuwe zenders toegevoegd zie bijlage Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 alweer een tijd geleden. dus een update voor dit type settinglijst met bouqet arrangement zie bijlage (overigens is de satelliet.xml ook geupdate ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Geplaatst: 3 december 2009 sorry voor ongemak,tav degene die hem gebruiken ontdekte een paar foutjes dus verbeterde versie zie bijlage vandaag cioa Second Life Mungo Parker
frankiej Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 en wederom bedankt voor de moeite! dreambox 7020 gemini (mounted @ hdd pc), WF-T55 met 4 Inverto twins en 2 Edision 4-1 switches.
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Geplaatst: 5 januari 2010 weer een aanpassing / veel hotbird wijzigingen overgenomen veel plezier Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Geplaatst: 9 januari 2010 graag gedaan... maar uh je kunt ook elke dag een nieuwe scan verrichten want elke dag (zeker de laatste dagen) zijn er weer wijzigingen. ciao Second Life Mungo Parker
Loui (K) Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Ik heb vandaag maar eens de lijst op mijn DM7000 vernieuwd maar het werkt nu weer goed is ook weer sneller in het zappen. Dus met andere woorden een mooie lijst.
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Geplaatst: 9 januari 2010 dank je wel Loui(K), het zal wel opgevallen zijn dat ik enkele zenders in de boeketten niet volgens alfabetische volgorde heb gerangschikt en andere weer wel dat is eerder een voorkeur van mij ivm de filmzenders van bepaalde bouketten. aanpassen met dreamboxedit kan altijd nog. ciao Second Life Mungo Parker
Loui (K) Geplaatst: 9 januari 2010 Geplaatst: 9 januari 2010 Hoe het een en ander staat vind ik niet erg,als de zenders maar doen en geen onnodige dubbele zender in de lijst staan waarvan er maar een doet want dat komt ook nog wel eens voor. Sorteren kan ieder voor zich ook wel neem ik aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen