freak Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 hoi ik heb een draytek vigor 2800 als ik wireless aanzet, dus ik vink hem aan en uit, kan ik de wireless aan en uit zetten maar in het menu lijkt het altijd alsof hij nog uit staat? dus als hij aan staat krijg ik nog niet de opties te zien ( alsof hij dus niet aanstaat)
Ome Merde Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 ik heb onderstaande zin Citaat: als ik wireless aanzet, dus ik vink hem aan en uit, kan ik de wireless aan en uit zetten een paar keer gelezen maar ik moet passen. iek niet begrijp, jij beter uitleg ? merDe deze ruimte is te huur
freak Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 ok overnieuw als ik de wireless aanvink, en druk op ok heb ik wel signaal, maar in het menu kan ik de wireless opties niet selecteren dus het menu is niet beschikbaar, alsof hij uit staat ditzelfde heb ik in de firewall ik kan wel alles aanvinken, maar na op ok te drukken staat er niets meer aangevinkt, dus net alsof hij uit staat
Ome Merde Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 ben je wel als admin ingelogt op je router ? merDe deze ruimte is te huur
EL PIÑO Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Origineel bericht van: Ome Merde ben je wel als admin ingelogt op je router ? Als je geen admin bent kun je in die routers wireless toch niet eens aan of uitzetten? Anyhow, als je wel als admin bent ingelogd probeer dan eens een andere browser. Ken de 2800 niet specifiek maar het zou zomaar kunnen dat er ergens een kek javascriptje (met immediate refresh o.i.d.) inzit dat je browser niet ondersteunt. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
freak Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 een harde reset heeft het probleem gelukkig opgelost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen