Ga naar inhoud


Eredivisie live op mijn tv


Gast Sefje100

Aanbevolen berichten

Ik heb Eredivisie live op mijn mijn ontvanger heet humax en er zit een smardcard in en ik krijg het van ziggo. Nu is mijn vraag is het mogelijk om wat ik op mijn tv zie ook naar mijn computer te kunnen plaatsen zodat ik via mijn computer het beeld dat ik heb naar bepaalde sites kan sturen zodat andere mensen het ook mee kunnen kijken, ik weet dat dit mogelijk is maar ik weet niet hoe het werkt,

 

Sef

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zender aanzetten op je tv, vervolgens een webcam richten op je tv. (het liefst van het merk sweex) en dan vervolgens met de software webcamxp een servertje draaien.

 

Dan is het beeld niet om aan te zien, dus kan niemand zien wat er gebeurd.

 

Ga je het door streamen in goede kwaliteit ben je illegaal bezig denk ik.

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet echt een verstand van dat soort dingen maar ik zie wel mensen die gewoon aardig beeldkwaliteit op internet plaatsen en waar duizenden mensen naar kijken, maar de reactie die boven mij staat, wil diegene ook in mijn taal aub goed uitleggen want dat snap ik niet perecies

Link naar reactie
Delen op andere sites

een dreambox ondersteunt streaming over een ip netwerkje. Je kan dan op de receiver via een website interface, tv kijken.

 

Als je nu die mensen die vanuit de verte mee willen kijken, je kabelmodem adres geven en via de firewall zegt dat alles wat daarop binnenkomt, naar die dreambox gestuurd wordt, kunnen zij die streams ook bekijken.

 

afgezien natuurlijk dat het niet legaal is.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...