Koopie Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Hallo, voorheen in Jade2 gebruikte ik de movieplayer plugin nog wel eens om films vanaf mijn server te bekijken. Ik las dat in Jade 3 deze plugin niet goed meer werkt. Heb het zelf ook ondervonden, VLC start wel met het afspelen van de film alleen de buffer van de movieplayer blijft op 0% staan. (Dit is met de standaard meegebakken versie...) De movieplayer versie die onder downloads beschikbaar is maakt al helemaal geen contact met mijn server. (staat trouwens ook bij dat deze voor de 500/5600 is) Is nu de enige mogelijkheid om dit weer werkend te krijgen het installeren van Jade 2 (weer een stapje terug dus...) of is er ergens nog een andere (werkende) versie van deze plugin beschikbaar? Of komt hier binnenkort nog een oplossing voor in Jade3?
hemertje Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 je kan altijd terug naar jade2 DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Koopie Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 Klopt, die mogelijkheid had ik ook al overwogen, maar misschien dat jullie nog met een fix bezig zijn... Misschien moet ik me maar eens in multiboot verdiepen dan.
hemertje Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Origineel bericht van: Koopie Klopt, die mogelijkheid had ik ook al overwogen, maar misschien dat jullie nog met een fix bezig zijn... Misschien moet ik me maar eens in multiboot verdiepen dan. we hebben nog niet een idee waar het probleem in kan zitten, er zijn namelijk ook meldingen van gebruikers op ons PLi forum die geen problemen hebben ps multiboot wordt door PLi niet ondersteund DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Littlesat Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Dat het afspelen niet goed begint kan ook wel eens aan de instellingen van de VLC player liggen die je vind op /var/tuxbox/config. Hier moet je o.a. het IP van je PC invullen en als dit niet goed ingesteld staat begint er ook niets te spelen. Ook de conversie settings moeten hier per file type goed staan... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
dAF2000 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik ken 't probleem alleen maar op de DM500. Ik heb 't werkend gekregen op een DM600 en/of DM7000, geloof ik (is een tijdje geleden).
satvet Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Origineel bericht van: hemertje ps multiboot wordt door PLi niet ondersteund Qua support bedoel je dan toch? Het werkt wel prima en de image heeft wel degelijk door dat vanuit een multiboot wordt gedraait. Var verplaatsen bijv. is uitgeschakeld. (off topic, maar te .... voor een eigen draadje)
hemertje Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Origineel bericht van: satvet Origineel bericht van: hemertje ps multiboot wordt door PLi niet ondersteund Qua support bedoel je dan toch? Het werkt wel prima en de image heeft wel degelijk door dat vanuit een multiboot wordt gedraait. Var verplaatsen bijv. is uitgeschakeld. (off topic, maar te .... voor een eigen draadje) geen idee of het werkt, heb het al jaren niet meer geprobeerd DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Koopie Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Origineel bericht van: Littlesat Dat het afspelen niet goed begint kan ook wel eens aan de instellingen van de VLC player liggen die je vind op /var/tuxbox/config. Hier moet je o.a. het IP van je PC invullen en als dit niet goed ingesteld staat begint er ook niets te spelen. Ook de conversie settings moeten hier per file type goed staan... Volgens mij ligt het echt aan de plugin zelf. De instellingen staan goed, anders zou de film ook niet beginnen te spelen (kun je via de http interface van vlc zien)
Hoeba Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Hallo, Yep,Daf, werkt gewoon op een 600 met jade3 Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen