Jan Ambers Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb een GR2.2 chassis dat bij aanzetten een audioratelfout geeft, zoals video in audio in de loop van de eerste 20 minuten na aanzetten is het er, valt even weg en dan is audio perfekt, ratel komt terug, om na die 20' perfekt audio te geven zonder ratel. Beeld blijft perfekt. Is dit een slechte massa doorverbinding die na opwarmen goed kontakt geeft? Iemand ervaring ermee?
boarder Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Volgens mij komt die ratel van een verlopen spoel waardoor het NICAM geluid hoorbaar is. Is de fout in de 2 speakers aanwezig? Controleer ook eens of de fout zich voordoet bij NICAM uitzendingen of juist niet? Voorzover ik mij goed herinner moet je 1 spoel in de buurt van de kanalenkiezer een klein beetje verdraaien.
Steve Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 pak wel de goede spoel !! (5035)regel deze heel iets bij.
Jan Ambers Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 Fout doet zich op alle zenders voor, zowel belg als ned dus nicam en analog stereo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen