Ga naar inhoud


Snel drummen


xilorp

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mwah... een beetje smokkelen met de achterkant van de stokken en het lijkt heel wat....... ;-)

 

Nee, deze nerd dan : Speelt gitaarsolo's met zijn drumkit.

 

Dus : accuratesse, snelheid en dan ook nog in de maat van de muziek. Ik stond perplex ! Staat op Youtube :

;-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
Mwah... een beetje smokkelen met de achterkant van de stokken en het lijkt heel wat....... ;-)

Nee, deze nerd dan : Speelt gitaarsolo's met zijn drumkit.

Dus : accuratesse, snelheid en dan ook nog in de maat van de muziek. Ik stond perplex ! Staat op Youtube :
;-)


dit is inderdaad niet normaal meer smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
Mwah... een beetje smokkelen met de achterkant van de stokken en het lijkt heel wat....... ;-)

Nee, deze nerd dan : Speelt gitaarsolo's met zijn drumkit.

Dus : accuratesse, snelheid en dan ook nog in de maat van de muziek. Ik stond perplex ! Staat op Youtube :
;-)



Smokkelen met de achterkant van de stokken.
Dit is het echte werk hé......heb je wel het hele filmpje afgekeken....????
check deze is even dan

speciaal voor de herman van boeyen liefhebbers onder ons. :D :D.....wel helemaal afkijken he anders mis je het belangrijkste!!!

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: ozzo
Mwah... een beetje smokkelen met de achterkant van de stokken en het lijkt heel wat....... ;-)

Nee, deze nerd dan : Speelt gitaarsolo's met zijn drumkit.

Dus : accuratesse, snelheid en dan ook nog in de maat van de muziek. Ik stond perplex ! Staat op Youtube :
;-)


Mmm snel is ie wel maar het is maar een elektronisch padje, nee ik wil hem wel eens zien op een echt fysiek drumstel, dat vergt wel even wat meer inspanning. Maar goed ik klets maar wat ik kan niet eens drummen :D


En dan te bedenken dat Dragonforce zelf hem al niet goed live kan spelen whistle

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...