xilorp Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Voor alle drummers op dit forum. Ik vind hem pittig hoor...!!!!!!!!!!! Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
vGnp Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Zonder het filmpje zelfs maar gezien te hebben:Herman van Boeyen RULEZ! vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast ozzo Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Mwah... een beetje smokkelen met de achterkant van de stokken en het lijkt heel wat....... ;-) Nee, deze nerd dan : Speelt gitaarsolo's met zijn drumkit. Dus : accuratesse, snelheid en dan ook nog in de maat van de muziek. Ik stond perplex ! Staat op Youtube : ;-)
Gast sat-elite Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Origineel bericht van: ozzo Mwah... een beetje smokkelen met de achterkant van de stokken en het lijkt heel wat....... ;-) Nee, deze nerd dan : Speelt gitaarsolo's met zijn drumkit. Dus : accuratesse, snelheid en dan ook nog in de maat van de muziek. Ik stond perplex ! Staat op Youtube : ;-) dit is inderdaad niet normaal meer
xilorp Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Origineel bericht van: ozzo Mwah... een beetje smokkelen met de achterkant van de stokken en het lijkt heel wat....... ;-) Nee, deze nerd dan : Speelt gitaarsolo's met zijn drumkit. Dus : accuratesse, snelheid en dan ook nog in de maat van de muziek. Ik stond perplex ! Staat op Youtube : ;-) Smokkelen met de achterkant van de stokken. Dit is het echte werk hé......heb je wel het hele filmpje afgekeken....???? check deze is even dan speciaal voor de herman van boeyen liefhebbers onder ons. :D.....wel helemaal afkijken he anders mis je het belangrijkste!!! Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Moderator Matchless Geplaatst: 13 augustus 2009 Moderator Geplaatst: 13 augustus 2009 in 1 woord: WOW En ik hab al moeite om het ritme te houden Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Phil collins kan er ook wat van.. Vooral 'in the air tonight'
Gast geba Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Zo, Virgil Donati, Mike Mangini, dat zijn geen kleine namen. Die jongens kunnen een leuk stukje drummen.
xilorp Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Dat wou ik dus ff laten zien hier :D Al zijn er mensen die Herman van Boeyen van vitesse beter vinden Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Gast geba Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Origineel bericht van: xilorp Dat wou ik dus ff laten zien hier :D Al zijn er mensen die Herman van Boeyen van vitesse beter vinden Of Phil Collins...
D.Quijote Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Vlak ook Neil Peart niet uit van Rush Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
madhunter Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 hallo, ik moest het vroeger doen met één bassdrum en een klopper, dubbelslagen kwamen dan uit de tenen, haha. Voor de slagwerkers onder ons is dit www.drummerworld.com/drummerchoice.html een mooie site. met hartelijke groet, Johan
Hellum Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: ozzo Mwah... een beetje smokkelen met de achterkant van de stokken en het lijkt heel wat....... ;-) Nee, deze nerd dan : Speelt gitaarsolo's met zijn drumkit. Dus : accuratesse, snelheid en dan ook nog in de maat van de muziek. Ik stond perplex ! Staat op Youtube : ;-) Mmm snel is ie wel maar het is maar een elektronisch padje, nee ik wil hem wel eens zien op een echt fysiek drumstel, dat vergt wel even wat meer inspanning. Maar goed ik klets maar wat ik kan niet eens drummen En dan te bedenken dat Dragonforce zelf hem al niet goed live kan spelen MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen