cookie monster Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Niet echt solo , maar .... C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
xilorp Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2009 Origineel bericht van: geba Origineel bericht van: xilorp Het hoeft niet alleen in hardrock....zelfs metaldrummers kunnen bijv ook jazz/fusion aan. Check it out!!!!http://www.youtube.com/watch?v=cHZ_jj95qQc&feature=PlayList&p=913CCB83E5FABFEE&index=1 Virgil Donati is toch niet persé een metal drummer? Volgens mij heeft hij ook gespeeld met ik dacht Melissa Etheridge. Hij is gewoon een van de meest veelzijdige drummers die naast metal ook jazz kan spelen. En dat hoor / zie je niet vaak. Die Alex Goozalez die hier genoemd werd kan er inderdaad ook wat van! Nog nooit van gehoord, maar ik ga van zijn band ook maar eens wat beluisteren. Klopt wat je zegt inderdaad hij is niet perse een metaldrummer. Persoonlijk vind ik hem het beste in jazz/fusion/metal bijv bij planetx. Maar bij bijv ring of fire komt hij in metal goed uit de verf. In ieder geval hoort hij in mijn top 3 thuis. :D Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Fatfreddy Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Wat snel drummen betreft kan Mike Mangini er inderdaad ook wat van.
xilorp Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2009 Klopt inderdaad ik heb deze man ook een paar keer aan het werk gezien, sterker nog ik heb hem met steve vai gezien tijdens de ultra zone tour. Daar is dit beeldmateriaal ook van. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Gast Django Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Ja, dan hadden wij ook nog Gene Krupa etc. uit de Jazz tijd.
Con Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Als je zijn attitude in ogenschouw neemt dan is deze in mijn beleving de beste. Hij heeft blijkbaar tijd over om nog een vreemde bek te trekken onder het drummen door, ofwel hij heeft met een dergelijke inspanning nog steeds alles onder controle. Hoewel ik die drummer met die "dubbele stick" ook errrug boeiend vond. HG VV Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
xilorp Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2009 Origineel bericht van: Django Ja, dan hadden wij ook nog Gene Krupa etc. uit de Jazz tijd. Dit is inderdaag ook tof........... Con weet niet waar die over praat Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Fatfreddy Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Ons eigen kan er anders ook wat van.
Con Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: xilorp . . .Con weet niet waar die over praat . . . Kèh ???? Wat zeg ik verkeerd? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
xilorp Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik maakte een lolletje Con je hebt netjes gesproken Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
D.Quijote Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Niemand heeft nog Terry Bozzio genoemd. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
xilorp Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2009 Inderdaad Terry Bozio is ook erg goed. En dan hebben we Mike Portnoy natuurlijk ook nog. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Con Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Origineel bericht van: xilorp Ik maakte een lolletje Con je hebt netjes gesproken Oefff, was dat even schrikken. Ik weer blij HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast geba Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Dan doe ik ook nog maar even een duit in het zakje. Deze kerel vind ik erg goed:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen